ارزش دارا یکم ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با ده هزار و ۱۰۰ واحد افزایش همراه بود و شاخص هم وزن نیز سه هزار و ۵۳۶ واحد افزایش یافت ارزش دارا یکم ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ با کاهش یک هزار و ۲۴۰ ریالی در قیمت پایانی ۱۲۰ هزار و ۳۸۰ ریال بسته شد ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با ده هزار و ۱۰۰ واحد افزایش همراه بود و شاخص هم وزن نیز سه هزار و ۵۳۶ واحد افزایش یافت ارزش دارا یکم ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ با کاهش یک هزار و ۲۴۰ ریالی در قیمت پایانی ۱۲۰ هزار و ۳۸۰ ریال بسته شد تا کاهش ۱.۰۲ درصد را ثبت کرده باشد. گفتنی است قیمت پایانی این نماد نسبت به آخرین روز معاملات با کاهش قابل توجه روبرو بود که این موضوع در عملکرد بازیگران حقیقی و حقوقی این نماد در پایان معاملات امروز کاملاً مشهود است.

تعداد معاملات امروز دارا یکم ۱۲ هزار و ۹۴۹ معامله بود که حجم آن به ۷ میلیون و ۳۳۰ هزار می رسید. ارزش معاملات این نماد امروز ۸۸۲ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال بود و بازه روز آن نیز بین ۱۱۹,۰۱۰ ریال تا ۱۲۱,۷۵۰ ریال بود. امروز حقیقی ها در این نماد ۶ میلیون و ۹۶۸ هزار برگه سهم خریدند و ۷ میلیون و ۲۸۸ هزار برگه سهم توسط آنان به فروش رسید.

حقوقی های این نماد نیز امروز ۳۶۲ هزار ۶۱۳ برگه سهم خرید داشتند و ۴۲ هزار و ۱۱۰ برگه سهم نیز توسط آنان به فروش رسید. با قیمت پایانی ۱۲۰ هزار و ۳۸۰ ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ به ۲۴ میلیون و ۷۶ هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل دویست و ۴۸ هزار ریال کاهش را نشان می دهد. امروز در مجموع ۳ هزار و ۷۲۴ نفر اقدام به خرید دارا یکم کردند که ۷ نفر از آنان حقوقی بود و ۳ هزار و ۷۱۷ نفر نیز حقیقی بودند. آمار فروشندگان این نماد امروز به ۴ هزار و ۹۶۸ نفر می رسید که به جز ۵ نفر حقوقی بقیه حقیقی بودند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار