ارزش دارا یکم ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم 18 مرداد 1400 به 23 میلیون و 846 هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل دویست و 30 هزار ریال کاهش را نشان می دهد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با ۱۵ هزار و ۳۱۴ واحد افزایش همراه بود و شاخص هم وزن نیز چهار هزار و ۹۵۸ واحد افزایش یافت ارزش دارا یکم ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ با کاهش یک هزار و ۱۵۰ ریالی در قیمت پایانی ۱۱۹ هزار و ۲۳۰ ریال بسته شد تا کاهش ۰.۹۶ درصد را ثبت کرده باشد. گفتنی است قیمت پایانی این نماد نسبت به آخرین روز معاملات با کاهش قابل توجه روبرو بود که این موضوع در عملکرد بازیگران حقوقی و به خصوص حقیقی این نماد در پایان معاملات امروز کاملاً مشهود است.

تعداد معاملات امروز دارا یکم ۱۱ هزار و ۴۲۶ معامله بود که حجم آن به ۶ میلیون و ۵۸۰ هزار می رسید با این حساب هم در تعداد و هم در حجم معاملات این نماد نسبت به روز قبل کاهش دیده می شود. ارزش معاملات این نماد امروز ۷۸۴ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال بود و بازه روز آن نیز بین ۱۱۸,۴۰۰ ریال تا ۱۲۰,۱۱۰ ریال بود. امروز حقیقی ها در این نماد ۵ میلیون و ۶۷۷ هزار برگه سهم خریدند و ۶ میلیون و ۵۲۸ هزار برگه سهم توسط آنان به فروش رسید.

حقوقی های این نماد نیز امروز ۹۰۲ هزار ۸۹۸ برگه سهم خرید داشتند و ۵۱ هزار و ۸۱۲ برگه سهم نیز توسط آنان به فروش رسید. با قیمت پایانی ۱۲۰ هزار و ۳۸۰ ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ به ۲۳ میلیون و ۸۴۶ هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل دویست و ۳۰ هزار ریال کاهش را نشان می دهد. امروز در مجموع ۳ هزار و ۴۴۸ نفر اقدام به خرید دارا یکم کردند که ۱۳ نفر از آنان حقوقی بود و ۳ هزار و ۳۳۵ نفر نیز حقیقی بودند. آمار فروشندگان این نماد امروز به ۴ هزار و ۸۸۷ نفر می رسید که به جز ۴ نفر حقوقی بقیه حقیقی بودند.

 

ارزش دارا یکم 18 مرداد 1400

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار