ارزش دارا یکم ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

با قیمت پایانی 122 هزار و 70 ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم 20 مرداد 1400 به 24 میلیون و 414 هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل 188 هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با ۳۰ هزار و ۷۷۸ واحد افزایش همراه بود و شاخص هم وزن نیز چهار هزار و ۱۶۲ واحد افزایش یافت ارزش دارا یکم ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ با افزایش ۹۴۰ ریالی در قیمت پایانی ۱۲۲ هزار و ۷۰ ریال بسته شد تا مثبت ۰.۷۸ درصد را ثبت کرده باشد. گفتنی است قیمت پایانی این نماد نسبت به آخرین روز معاملات با افزایش بسیار کمی روبرو بود و میزان فروش حقیقی های امروز این نماد نسبت به روز قبل رشد قبال ملاحظه ای داشته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تعداد معاملات امروز دارا یکم ۱۸ هزار و ۱۰۸ معامله بود که حجم آن به ۱۱ میلیون و ۹۳۷ هزار می رسید با این حساب هم در تعداد و هم در حجم معاملات این نماد نسبت به روز قبل افزایش دیده می شود. ارزش معاملات این نماد امروز یک هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال بود و بازه روز آن نیز بین ۱۲۰,۷۲۰ ریال تا ۱۲۳,۰۰۰ ریال بود. امروز حقیقی ها در این نماد ۱۱ میلیون و ۲۵ هزار برگه سهم خریدند و ۱۱ میلیون و۵۲۲ هزار برگه سهم توسط آنان به فروش رسید.

حقوقی های این نماد نیز امروز ۹۱۲ هزار ۷۴۳ برگه سهم خرید داشتند و ۴۱۵ هزار و ۱۸ برگه سهم نیز توسط آنان به فروش رسید. با قیمت پایانی ۱۲۲ هزار و ۷۰ ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ به ۲۴ میلیون و ۴۱۴ هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل ۱۸۸ هزار ریال افزایش را نشان می دهد. امروز در مجموع ۴ هزار و ۵۳۶ نفر اقدام به خرید دارا یکم کردند که ۱۰ نفر از آنان حقوقی بود  و ۴ هزار و ۵۲۶ نفر نیز حقیقی بودند. آمار فروشندگان این نماد امروز به ۸ هزار و ۱۳۰ نفر می رسید که به جز ۹ نفر حقوقی بقیه حقیقی بودند.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار