ارزش دارا یکم ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

با قیمت پایانی 123 هزار و 880 ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم 23 مرداد 1400 به 24 میلیون و 776 هزار ریال رسید.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با ۳ هزار و ۷۹۷ واحد کاهش همراه بود و شاخص هم وزن ۳۴۲ واحد افزایش یافت ارزش دارا یکم ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ با افزایش یک هزار و ۸۱۰ ریالی در قیمت پایانی ۱۲۳ هزار و ۸۸۰ ریال بسته شد تا مثبت ۱.۴۸ درصد را ثبت کرده باشد. گفتنی است قیمت پایانی این نماد نسبت به آخرین روز معاملات با افزایش بسیار کمی روبرو بود و میزان فروش حقیقی های امروز این نماد نسبت به روز قبل رشد قبال ملاحظه ای داشته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تعداد معاملات امروز دارا یکم ۱۸ هزار و ۱۲۶ معامله بود که حجم آن به ۱۴ میلیون و ۹۴۷ هزار می رسید با این حساب هم در تعداد و هم در حجم معاملات این نماد نسبت به روز قبل افزایش دیده می شود. ارزش معاملات این نماد امروز یک هزار و ۸۵۱ میلیارد ریال بود و بازه روز آن نیز بین ۱۲۱,۹۰۰ ریال تا ۱۲۶,۰۰۰ ریال بود. امروز حقیقی ها در این نماد ۱۴ میلیون و ۴۱۰ هزار برگه سهم خریدند و ۱۳ میلیون و ۴۹۶ هزار برگه سهم توسط آنان به فروش رسید.

حقوقی های این نماد نیز امروز ۵۳۷ هزار ۵۳۴ برگه سهم خرید داشتند و یک میلیون و ۴۵۱ هزار برگه سهم نیز توسط آنان به فروش رسید. با قیمت پایانی ۱۲۳ هزار و ۸۸۰ ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ به ۲۴ میلیون و ۷۷۶ هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل ۳۶۲ هزار ریال افزایش را نشان می دهد. امروز در مجموع ۵ هزار و ۲۶۶ نفر اقدام به خرید دارا یکم کردند که ۱۳ نفر از آنان حقوقی بود  و ۵ هزار و ۵۱۳ نفر نیز حقیقی بودند. آمار فروشندگان این نماد امروز به ۷ هزار و ۲۳ نفر می رسید که به جز ۶ نفر حقوقی بقیه حقیقی بودند.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط