ارزش دارا یکم ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با ۱۵ هزار و ۵۵۵ واحد افزایش همراه بود و شاخص هم وزن ۷ هزار و ۷۰۷ واحد افزایش یافت ارزش دارا یکم ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ با افزایش هشت هزار و ۸۷۰ ریالی در قیمت پایانی ۱۳۲ هزار و ۲۵۰ ریال بسته شد تا...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با ۱۵ هزار و ۵۵۵ واحد افزایش همراه بود و شاخص هم وزن ۷ هزار و ۷۰۷ واحد افزایش یافت ارزش دارا یکم ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ با افزایش هشت هزار و ۸۷۰ ریالی در قیمت پایانی ۱۳۲ هزار و ۲۵۰ ریال بسته شد تا مثبت ۷.۱۹ درصد را ثبت کرده باشد. گفتنی است قیمت پایانی این نماد نسبت به آخرین روز معاملات با افزایش خوبی همراه روبرو بود و میزان خرید حقیقی های امروز این نماد نسبت به روز قبل تغییر قابل ملاحظه ای را نشان می دهد اما در رفتار حقوقی های این نماد امروز شاهد تغییراتی بودیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تعداد معاملات امروز دارا یکم ۳۶ هزار و ۳۹۲ معامله بود که حجم آن به ۲۹ میلیون و ۶۳۱ هزار می رسید با این حساب هم در تعداد و هم در حجم معاملات این نماد نسبت به آخرین روز قبل معاملات افزایش دیده می شود. ارزش معاملات این نماد امروز سه هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال بود و بازه روز آن نیز بین ۱۲۵,۴۰۰ ریال تا ۱۳۵,۷۱۰ ریال بود. امروز حقیقی ها در این نماد ۲۷ میلیون و ۵۲ هزار برگه سهم خریدند و ۲۸ میلیون و ۹۶۴ هزار برگه سهم توسط آنان به فروش رسید.

حقوقی های این نماد نیز امروز ۲ میلیون ۵۷۹ هزار برگه سهم خرید داشتند و ۶۶۷ هزار و ۹۰ برگه سهم نیز توسط آنان به فروش رسید. با قیمت پایانی ۱۳۲ هزار و ۲۵۰ ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ به ۲۶ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل یک میلیون و ۷۷۴ هزار ریال افزایش را نشان می دهد. امروز در مجموع ۹ هزار و ۲۶۵ نفر اقدام به خرید دارا یکم کردند که ۱۹ نفر از آنان حقوقی بود  و ۹ هزار و ۲۴۶ نفر نیز حقیقی بودند. آمار فروشندگان این نماد امروز به ۱۴ هزار و ۴۴۰ نفر می رسید که به جز ۲۲ نفر حقوقی بقیه حقیقی بودند.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط