ارزش دارا یکم ۱۰ شهریور ۱۴۰۰

ارزش دارا یکم 10 شهریور 1400 قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۲۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات ر...

به گزارش رصد روز، در روزی که شاخص کل بورس با بیش ۲۴ هزار و ۴۰۰ واحد افزایش همراه بود و شاخص هم وزن شاخص هم وزن نیز ۸ هزار و ۴۸۲ واحد افزایش را تجربه کرد ارزش دارا یکم ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ با افزایش ۲ هزار و ۷۵۰ هزار ریالی در قیمت پایانی ۱۴۰ هزار و ۲۷۰ ریال بسته شد تا مثبت ۲ درصد را ثبت کرده باشد.قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۲۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۳.۲۲ درصدی نسبت به روز معاملات ۱۴ هزار و ۱۹۵ تومان معامله شد.

دارا یکم

تعداد معاملات امروز دارا یکم ۲۳ هزار و ۹۲۷ معامله بود که حجم آن به ۲۱ میلیون و ۸۱۸ هزار می رسید با این حساب هم در تعداد و هم در حجم معاملات این نماد نسبت به آخرین روز قبل معاملات افزایش دیده می شود. ارزش معاملات این نماد امروز سه هزار و ۶۰ میلیارد ریال بود و بازه روز آن نیز بین ۱۳۶,۵۲۰ ریال تا ۱۴۳,۴۹۰ ریال بود. امروز حقیقی ها در این نماد ۲۰ میلیون و ۹۱۹ هزار برگه سهم خریدند و ۲۰ میلیون و ۸۳۰ هزار برگه سهم توسط آنان به فروش رسید.

حقوقی های این نماد نیز امروز ۸۹۹ هزار و ۵۸۰ برگه سهم خرید داشتند و یک میلیون و ۷۳۵ هزار برگه سهم نیز توسط آنان به فروش رسید. با قیمت پایانی ۱۴۰ هزار و ۲۷۰ ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ به ۲۸ میلیون و ۵۴ هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل یک میلیون و ۱۰ هزار ریال افزایش را نشان می دهد. امروز در مجموع ۱۲ هزار و ۲۰۸ نفر اقدام به خرید دارا یکم کردند که ۷ نفر از آنان حقوقی بود  و ۸ هزار و ۲۲۱ نفر نیز حقیقی بودند. آمار فروشندگان این نماد امروز به۷ هزار و ۱۷۷ نفر می رسید که به جز ۱۰ نفر حقوقی بقیه حقیقی بودند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار