ارزش دارا یکم ۹ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با بیش ۲۷ هزار و ۸۰۰ واحد کاهش همراه بود و شاخص هم وزن ۷ هزار و ۴۶۶ واحد کاهش یافت ارزش دارا یکم ۹ شهریور ۱۴۰۰ با کاهش ۵ هزار و ۵۰ ریالی در قیمت پایانی ۱۳۷ هزار و ۵۲۰ ریال بسته شد تا منفی...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزی که شاخص کل بورس با بیش ۲۷ هزار و ۸۰۰ واحد کاهش همراه بود و شاخص هم وزن ۷ هزار و ۴۶۶ واحد کاهش یافت ارزش دارا یکم ۹ شهریور ۱۴۰۰ با کاهش ۵ هزار و ۵۰ ریالی در قیمت پایانی ۱۳۷ هزار و ۵۲۰ ریال بسته شد تا منفی ۳.۵۴ درصد را ثبت کرده باشد. گفتنی است قیمت پایانی این نماد نسبت به آخرین روز معاملات با کاهش قابل توجه همراه روبرو بود و میزان خرید حقیقی های امروز این نماد نسبت به روز قبل تغییر قابل ملاحظه ای را نشان می دهد اما در رفتار حقوقی های این نماد امروز شاهد تغییراتی بودیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تعداد معاملات امروز دارا یکم ۳۸ هزار و ۲۴۸ معامله بود که حجم آن به ۳۸ میلیون و ۵۳۳ هزار می رسید با این حساب هم در تعداد و هم در حجم معاملات این نماد نسبت به آخرین روز قبل معاملات افزایش دیده می شود. ارزش معاملات این نماد امروز چهار هزار و ۱۹۸ میلیارد ریال بود و بازه روز آن نیز بین ۱۳۰,۷۵۰ ریال تا ۱۴۳,۵۰۰ ریال بود. امروز حقیقی ها در این نماد ۲۹ میلیون و ۹۹۳ هزار برگه سهم خریدند و ۲۹ میلیون و ۹۴۱ هزار برگه سهم توسط آنان به فروش رسید.

حقوقی های این نماد نیز امروز ۵۳۹ هزار و ۶۳۴ برگه سهم خرید داشتند و ۵۹۱ هزار و ۷۳۸ برگه سهم نیز توسط آنان به فروش رسید. با قیمت پایانی ۱۳۷ هزار و ۵۲۰ ریال و با احتساب ۲۰۰ سهم ارزش دارا یکم ۹ شهریور ۱۴۰۰ به ۲۷ میلیون و ۵۰۴ هزار ریال رسید.لازم به ذکر است این مقدار در مقایسه با روز قبل یک میلیون و ۱۰ هزار ریال کاهش را نشان می دهد. امروز در مجموع ۱۲ هزار و ۲۰۸ نفر اقدام به خرید دارا یکم کردند که ۱۶ نفر از آنان حقوقی بود  و ۱۲ هزار و ۱۹۲ نفر نیز حقیقی بودند. آمار فروشندگان این نماد امروز به ۱۰ هزار و ۴۸۰ نفر می رسید که به جز ۵ نفر حقوقی بقیه حقیقی بودند.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط