ارزش روز سهام عدالت ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ / ارزش روز دارایکم ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

امروز اکثر نماد‌های حاضر در سبد سهام عدالت مثبت معامله شدند و ارزش این سبد سهام ۰.۷ درصد نسبت به روز معاملاتی گذشته افزایش پیدا کرد

به گزارش رصد روز، ارزش روز سهام عدالت ۱۷ خرداد ۱۴۰۰. شاخص بورس امروز دوشنبه ۱۷ خردادماه که به عنوان اولین روز کاری بورس اوراق بهادار تهران در هفته به شمار می‌رفت، کار خود را با روند صعودی آرام آغاز کرد و در پایان معاملات امروز با رشد ۸ هزار و ۵۸۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۵۷ هزار و ۲۲۸ واحد رسید و بار دیگر در نیمه دوم کانال ۱.۱ میلیونی قرار گرفت. امروز همه شاخص‌های بورس مثبت بودند، به گونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت در معیار وزنی ـ ارزشی ۰.۷۵ درصد رشد کردند همچنین شاخص کل و شاخص قیمت با معیار هموزن ۰.۴۷ درصد رشد کردند.

«فولاد»، «تاپیکو» و «شپدیس» اثرگذارترین نماد‌ها بر شاخص بورس امروز بودند. «غکوروش»، «شپنا»، «غزر» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۸۰۱ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۷ درصد معادل ۵۴ هزار و ۱۴۸ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۲۸۰ تومان رسیده است.

آخرین صورتحساب سهام عدالت و دارایکم در ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

آخرین صورتحساب سهام عدالت و دارایکم در ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ چقدر شد؟

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۶۱۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۹۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۶۹۸ تومان معامله شد.

آخرین صورتحساب سهام عدالت و دارایکم در ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ چقدر شد؟

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

مطالب مرتبط