ارزش سهام عدالت ۲ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت ۲ شهریور ۱۴۰۰ به ۱۵ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۷۶۵ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۷ درصد معادل ۲۶۰ هزار و ۲۵۴ تومان افزایش داشت.با احتساب این موضوع، ارزش سهام عدال...

به گزارش رصد روز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت ۲ شهریور ۱۴۰۰ به ۱۵ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۷۶۵ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۷ درصد معادل ۲۶۰ هزار و ۲۵۴ تومان افزایش داشت.با احتساب این موضوع، ارزش سهام عدالت امروز  ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۷۱ هزار و ۸۵۹ تومان رسیده است.

در ادامه ارزش سهام عدالت امروز می خوانیم ؛ صبح امروز شاخص مانند روز‌های گذشته با روند صعودی آغاز به کارکرد و شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز سه‌شنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۰ با رشد قابل توجه ۲۷ هزار و ۵۵۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۴۳ هزار و ۴۷۶ واحد رسید تا در نزدیکی نیمه کانال ۱.۵ میلیون واحدی قرار بگیرد. امروز نماد‌های فولاد، پارس، فملی، وبملت، پارسان، اخابر و رمپنا به ترتیب بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل گذاشتند. شاخص کل حدود ۱.۸۲ درصد رشد کرد و شاخص هم‌وزن افزایش ۲.۵۲ درصدی را داشت.
در پایان معاملات گروه‌های بانکی صف خرید داشتند و فولاد و فملی به رشد یکی دو درصدی بسنده کردند، برخی از نماد‌های گروه فلزات اساسی صف خرید تشکیل دادند. در گروه خودرو هم شرایط به همین شکل بود. خودرو و خساپا حدود دو درصد افزایش قمیت داشتند، بر همین اساس ارزش سبد سهام عدالت ۲ شهریور ۱۴۰۰ که از این نماد‌ها تشکیل شده است با افزایش قیمت مواجه شد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار