ارزش سهام عدالت امروز ۲ خرداد ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم امروز ۲ خرداد ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت امروز 2 خرداد 1400 و ارزش دارا یکم امروز 2 خرداد 1400 به ترتیب با کاهش 2.1 و 3.37 درصد روبرو شد. این اتفاق در شرایطی رقم می خورد که امروز نیز شاخص کل بیش از 20 هزار واحد ریخت

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت امروز ۲ خرداد ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم امروز ۲ خرداد ۱۴۰۰ به ترتیب با کاهش ۲.۱ و ۳.۳۷ درصد روبرو شد. این اتفاق در شرایطی رقم می خورد که امروز نیز شاخص کل بیش از ۲۰ هزار واحد ریخت تا بیش از گذشته فعالان بازار سرمایه نگران سرمایه های خود باشند.

یکشنبه ۲ خردادماه ۱۴۰۰ شاخص کل بورس تهران در ادامه روند کاهشی برای سومین روز متوالی با ریزش شاخص کل شروع آغاز شد و اغلب نماد‌های بازار سرمایه با صف فروش روبرو بودند، در پایان معاملات امروز با ریزش ۲۰ هزار و ۴۲۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۰۷ هزار و ۷۹۷ واحد رسید. در این روز شاخص کل ۱.۸۱ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۰۱ درصد ریزش داشتند.

در معاملات امروز نماد‌های معاملاتی فارس، فملی، وپاسار، شستا، شپنا، شبندر و شتران بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند و نماد‌های فملی، خودرو، شستا، خساپا، ولپارس و شتران از پر تراکنش‌های بازار بودند.

 

ارزش سهام عدالت امروز ۲ خرداد ۱۴۰۰

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۵۳۲ تومان رسید که نسبت به دیروز ۲.۱ درصد معادل ۱۵۸ هزار و ۹۸۱ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۳۱۹ تومان رسیده است.

آخرین صورتحساب ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲ خردادماه ۱۴۰۰ چقدر شد؟

ارزش دارا یکم امروز ۲ خرداد ۱۴۰۰

 

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۳۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۳۰۴ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۵.۲۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۱ هزار و ۸۵ تومان معامله شد.

آخرین صورتحساب ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲ خردادماه ۱۴۰۰ چقدر شد؟

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار