ارزش سهام عدالت امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در سبد ۴۹۰ هزارتومانی با افزایش ۱۹ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۹ میلیون و ۵۴ هزار تومان رسید. ارزش سهام عدالت امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۰   سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون ...

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در سبد ۴۹۰ هزارتومانی با افزایش ۱۹ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۹ میلیون و ۵۴ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت امروز ۲۴ آذر ۱۴۰۰

 

سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت های فولاد خوزستان، پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش آن حدود ۱۰.۸ میلیون تومان خواهد شد.

شاخص کل بازار بورس نیز با ۱۳۰۰ واحد افزایش در ارتفاع ۱.۳۲۹۳.۲۱۶ و شاخص هم وزن در ارتفاع ۳۴۴.۵۰۵ واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس ۴۵۰۰ میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم ۵۱۶۹ هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بورس از سوی نمادهای میدکو، فملی، شفن و کچاد صورت گرفت و در بازار  فرابورس نیز هرمز، زاگرس، سمگا، فرابورس و وهور تاثیرگذارترین نمادها در تشکیل شاخص بودند.

اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با افزایش قیمت جزیی مواجه شدند.

بیشترین تقاضا نیز برای خرید نمادهای شفن، سپید، پارند، کمند و افران، اعتماد و سمگا ثبت شد و بیشترین عرضه برای فروش سهام تابان، غصینو، دپارسح، وسخوز و وسرضوی رخ داد.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی ۲۳ آذر ۱۴۰۰

 

 پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۲۳ آذر ۱۴۰۰) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام باافزایش ۲۴ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۵۰۳ هزار تومان رسید که با احتساب افزایش سرمایه ها، این رقم به حدود ۱۲ میلیون تومان می رسد.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار