ارزش سهام عدالت امروز ۸ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. شاخص بورس امروز با افت بیش از ۴۹ هزار واحدی روبه‌رو شد و ارزش سهام عدالت امروز ۸ شهریور ۱۴۰۰ به شدت کاهش یا...

به گزارش رصد روز ، در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. شاخص بورس امروز با افت بیش از ۴۹ هزار واحدی روبه‌رو شد و ارزش سهام عدالت امروز ۸ شهریور ۱۴۰۰ به شدت کاهش یافت. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با افت ۵.۳ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۲۶ تومان رسید.

جزئیات ارزش سهام عدالت امروز ۸ شهریور ۱۴۰۰

 

​شاخص کل بورس در روز دوشنبه ۸ شهریور و در پایان معاملات روز با افت ۴۹ هزار و ۴۰۹ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۵۲۳ و ۹۹۷ هزار واحد رسید این در حالی است که امروز نماد شبندر بعد از مدت ها بازگشایی شد و تاثیر بسزایی در روند منفی بازار سهام داشته است.

شاخص هم وزن امروز نیز برخلاف شاخص کل رشد اندکی داشت و با ۱۳ هزار و ۱۴۱ واحد رشد عدد ۴۵۴ هزار و ۳۶۹ را نشان داد. ارزش معاملات نیز ۱۱۱ هزار و ۶۹۶ میلیارد شد.

در معاملات امروز نمادهای ” فارس “، ” فولاد ” و ” فملی ” به ترتیب با ۴۵۱۱، ۳۸۷۵ و ۳۴۴۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ثبت کردند و شبندر با ۶۵۸۷ واحد تنها نماد موثر و سبز در جریان بازار امروز بود.

پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی نیز ” شبندر “، ” سپید ” و ” برکت ” بودند.

در جریان معاملات امروز ۷ نماد با برترین عرضه و تقاضا روبرو شدند شسپا، کرازی، پارند، کمند، کگلح، کدما و سپاس نمادهای پرتضا در بازار بودند و نماد های شپنا، شستا، شتران، خساپا، وبملت، پالایش و خودرو پرعرضه ترین نمادهای امروز بودند.

همچنین نمادهای شبندر، کرازی، کدما، دلر، غپاک، سخاش و خپویش ۷ نماد با بیشترین افزایش قیمت در بورس امروز بودند و سکرد، وتوکا، وتوصا، قثابت، سفانو، شگل و دتماد ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت در معاملات امروز بازار سهام بودند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار