ارزش سهام عدالت امروز ۹ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت امروز ۹ شهریور ۱۴۰۰ به ۱۴ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۳۷۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲.۴ درصد معادل ۳۵۶ هزار و ۹۸۸ تومان کاهش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ د...

به گزارش رصد روز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت امروز ۹ شهریور ۱۴۰۰ به ۱۴ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۳۷۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲.۴ درصد معادل ۳۵۶ هزار و ۹۸۸ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۸۲۳ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت امروز ۹ شهریور ۱۴۰۰

 

از روز گذشته ریزش شاخص کل شروع و امروز همچنان ادامه داشت و امروز هم از ساعات ابتدایی بازار، نمادها در صف فروش خودنمایی میکردند، اتفاقی که باعث شد کانال مهم ۱.۵ میلیون واحدی از دست برود، اما از نیمه معاملات روند صعودی به تعداد زیادی از نماد‌های شاخص‌ساز بازگشت و شاخص کل توانست بعد از ریزش ۴۵ هزار واحدی، حدود ۲۰ هزار واحد رشد کند، ولی نتوانست به کانال ۱.۵ میلیونی برگردد. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز ۲۷ هزار و ۸۱۰ واحد کاهش داشت و روی رقم یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۱۵۹ واحد ایستاد. امروز شاخص کل ۱.۸۲ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۶۴ درصد کاهش داشتند. نماد‌های فارس، شستا و پارسان بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند و میدکو اثر مثبت بر شاخص بورس داشت.

دهقان دهنوی بیان نمود: در عین حال، امکان فروش بلوکی سهام عدالت، فرصت لازم را برای افرادی که تمایل به نقد کردن پرتفوی خود دارند، فراهم خواهد کرد. سهام عدالت، سهام ارزشمندی است و ما همیشه به این دسته از سهامداران توصیه کرده‌ایم اگر نیاز فوری به پول ندارند، نه تنها این دارایی ارزشمند خود را از دست ندهند، بلکه حتی میزان آن را افزایش دهند. و همچنین گفت: فروش این سهام مشروط به آن است که صدمه‌ای به بازار سرمایه وارد نشود. ازآنجاکه حجم سهام عدالت زیاد است، اگر به‌صورت خرد در بازار عرضه شود، این امکان وجود دارد که با افزایش عرضه‌ها در بازار سرمایه، تعادل بازار به هم بخورد. از این رو، فروش سهام عدالت به‌صورت بلوکی انجام خواهد شد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار