ارزش سهام عدالت ۱ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت ۱ شهریور ۱۴۰۰ به ۱۴ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۵۱۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۵ درصد معادل ۸۳ هزار و ۶۱۸ تومان کاهش داشت.با احتساب این موضوع، ارزش سهام عدالت ا...

به گزارش رصد روز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت ۱ شهریور ۱۴۰۰ به ۱۴ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۵۱۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۵ درصد معادل ۸۳ هزار و ۶۱۸ تومان کاهش داشت.با احتساب این موضوع، ارزش سهام عدالت امروز   ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۷۰۶ تومان رسیده است.

شاخص بورس امروز در نخستین روز شهریور ماه کار خود را با کمی عقب‌نشینی آغاز کرد و سرخپوش شد، شاخص امروز یک روند نوسانی به خود گرفت تا در ادامه با رشد همراه شود و نهایتا با رنگ سبز به کار خود پایان داد، در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد ۳۳۷ واحدی به یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد رسید. بازگشایی نماد پترول در ساعت پایانی بورس به کمک شاخص بورس آمد و آن را سبزپوش کرد.
در ادامه ارزش سهام عدالت امروز میخوانیم ، شرکت‌های بزرگ بورسی بیشترین اثر کاهشی را در شاخص بورس داشتند که این باعث شد شاخص کل رشد قابل‌توجهی نداشته باشد، فلزات اساسی عموما با کاهش قیمت سهام مواجه شده‌اند؛ دارویی‌ها، شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی، محصولات غذایی، سیمان و لاستیک و پلاستیک از جمله گروه‌های قرمزرنگ بازار بودند.برخی از نمادهای شاخص‌ساز که عضو سبد سهام عدالت هم هستند با کاهش قیمت همراه بودند همین امر موجب کاهش ارزش سهام عدالت ۱ شهریور ۱۴۰۰ شد.
نماد‌های «پترول»، «اخابر» و «شپدیس» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. «فارس»، «میدکو» و «فولاد» سه نمادی بودند مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شدند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط