ارزش سهام عدالت ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 10 خرداد 1400 و ارزش دارا یکم 10 خرداد 1400 با کاهش امروز شاخص تغییراتی داشتند. امروز شاخص کل بورس بیش از 10 هزار و 900 واحد کاهش داشت و شاخص هم وزن نیز روند نزولی به خود گرفت. 

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ با کاهش امروز شاخص تغییراتی داشتند. امروز شاخص کل بورس بیش از ۱۰ هزار و ۹۰۰ واحد کاهش داشت و شاخص هم وزن نیز روند نزولی به خود گرفت.

امروز و در ادامه معاملات هفته در حالیکه شاخص کل دو روز طوفانی و مثبت را پشت سر گذاشته بود اما در روز سوم معاملات زورش به سهامدارانی که در این مدت بخش بزرگی از سرمایه خود را از دست داده بودند نرسید و در نهایت خروج قابل توجه پول حقیقی امروز شاخص ریخت و با این حساب باید فردا نیز بازار را هیمنطور در نظر گرفت.

حجم معاملات امروز از مرز ۵ میلیارد ۱۶۵ گذشت و ارزش معاملات نیز بیش از ۴۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال بود ارزش بازار نیز بیش از ۴۵ میلیون و ۸۳۵ هزار میلیارد ریال بود. این در حالیست که فولاد ، فملی ، وبملت ، شستا ، تاپیکو ، خودرو و شپنا نمادهای تأثیرگذار در شاخص بودند که از بین آنها فقط شپنا سبزپوش بود.

شپنا ، غزر ، برکت ، خودرو خساپا ، غکورش و شتران نمادهای پرتراکنش امروز بودند.

 

ارزش دارا یکم ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

 

امروز ارزش دارا یکم با کاهش نسبت به روز قبل به ۲ میلیون ۴۸۴ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. قیمت پایانی صندوق واسطه گری مالی یکم امروز ۱۲۴ هزار و ۲۲۰ ریال بود که با کاهش ۴.۲ درصدی همراه بود. لازم به ذکر است قیمت پایانی دارا یکم در معاملات روز گذشته ۱۲۹ هزار و ۴۶۰ ریال بود.

 

ارزش سهام عدالت ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۳۰۷ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۹ درصد معادل ۷۰ هزار و ۲۴۸ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۷۸۴ تومان رسیده است.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار