ارزش سهام عدالت ۲۲ تیر ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 22 تیر 1400 با 0.2 درصد کاهش نسبت به روز قبل همراه بود. ارزش سبد 532 هزار تومانی سبد عدالت با این حساب به 11 میلیون و 761 هزار تومان رسید.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۲۲ تیر ۱۴۰۰ با اتفاقاتی که امروز در پایان معاملات بازار سرمایه افتاد با تغییراتی همراه شد. امروز و در شرایطی که شاخص بعد از ۴۱۴ واحد کاهش به ۱ میلیون و ۳۰۳ هزار واحد رسید نمادهای اثرگذار بر این این موضوع به ترتیب ، کگل ، فملی ، شستا ، ومعادن، نوری ، کچاد و وامید بودند. امروز هچنین بازار سرمایه نمادهای ولکار ، ومدیر ، شستا ، ثنوسا ف برکت ، کاما و فولاد را به عنوان نمادهای پرتراکنش دید. بیشترین تأثیر در شاخص کل را نماد کگل با تأثیرگذاری مثبت ۲ هزار و ۱۱۷ واحدی داشت و فملی و شستا به ترتیب با اثرگذاری منفی ۱۲۶۰ و ۱۱۰۹ واحدی ظاهر شدند.

ارزش سهام عدالت ۲۲ تیر ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرد؟

 

به این ترتیب ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی این سهام به ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تومان رسید. ۲۲ میلیون و ۱۵۹ هزار تومان نیز ارزش سبد ۱ میلیون تومانی این سهام بود.

ارزش ۶۰ درصد از مقدار قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی به این ترتیب به ۷ میلیون و ۵۶ هزار تومان رسید. با این حساب ارزش این سهام ۰.۲ درصد نسبت به روز قبل کاهش پیدا کرد.

 

در جدول زیر روند تغییرات را در سه روز گذشته مشاهده می کنید؛

 

سهام عدالت

 

مطالب مرتبط