ارزش سهام عدالت ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

در پایان معاملات یکشنبه شاخص با رشد خوبی همراه شد. ارزش سهام عدالت امروز 24 مرداد 1400 به ۱۴ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۸۱۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۳ درصد معادل ۱۹۶ هزار تومان افزایش داشت.ارزش روز سهام عدالت با احتساب این موضو...

به گزارش رصد روز ، در پایان معاملات یکشنبه شاخص با رشد خوبی همراه شد. ارزش سهام عدالت امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ به ۱۴ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۸۱۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۳ درصد معادل ۱۹۶ هزار تومان افزایش داشت.ارزش روز سهام عدالت با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۶۸۶ تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

 

 پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۲۴ مرداد ۱۴۰۰)،  ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۳ میلیون و نصد و  هفتاد هزار تومان رسید که با احتساب افزایش سرمایه ها، این رقم به حدود ۱۴.۶ میلیون تومان می رسد.

بورس امروز با توجه به تعطیلی سراسری، آخرین روز هفته برای بورس محسوب میشد و کار خود را با نوسان آغاز کرد و در پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۰ با رشد ۱۹ هزار و ۱۹۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۹۹ هزار و ۹۹۹ واحد رسید و تنها یک واحد تا مرز ۱.۵ میلیون واحد فاصله داشت. امروز شاخص کل ۱.۳ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۳۳ درصد افزایش داشتند
گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری امروز تغییر چندانی نداشتند، فرآورده‌های نفتی و محصولات شیمایی شگفتی‌سازان بازار امروز بودند. در گروه فلزات اساسی نیز تغییر چندانی را شاهد نبودیم، در گروه خودرو و ساخت قطعات در پایان معاملات شرایط بهتری نسبت به ساعت اولیه داشت و قیمت سهام خودرو و خساپا سه درصد افزایش پیدا کرد. برای بزرگان سیمانی نیز صف خرید تشکیل شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار