ارزش سهام عدالت ۲۶ تیر ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 26 تیر 1400 با تغییراتی همراه شد و ارزش سبد 532 و یک میلیون تومانی به ترتیب به ۱۱ میلیون و 817 هزار تومان و ۲۲ میلیون و 265 هزار تومان رسید

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۲۶ تیر ۱۴۰۰ با اتفاقاتی که امروز در پایان معاملات بازار سرمایه افتاد با تغییراتی همراه شد. امروز و در شرایطی که شاخص بعد از ۵ هزار و ۷۲۴ واحد افزایش به ۱ میلیون و ۳۱۱ هزار واحد رسید نمادهای اثرگذار بر این این موضوع به ترتیب ، میدکو ، شپنا ، پارسان ، شتران ، تاپیکو ، کچاد و شبریز بودند. امروز هچنین بازار سرمایه نمادهای ولکار ، شپنا ، شستا ، ومدیر ، شتران ، برکت و خودرو را به عنوان نمادهای پرتراکنش دید. بیشترین تأثیر در شاخص کل را نماد میدکو با تأثیرگذاری مثبت هزار و ۹۰۸ واحدی داشت و شپنا و پارسان به ترتیب با اثرگذاری مثبت ۱۰۹۴ و ۹۴۸ واحدی ظاهر شدند.

ارزش سهام عدالت ۲۶ تیر ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرد؟

 

به این ترتیب ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی این سهام به ۱۱ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان رسید. ۲۲ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان نیز ارزش سبد ۱ میلیون تومانی این سهام بود.

ارزش ۶۰ درصد از مقدار قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی به این ترتیب به ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان رسید. با این حساب ارزش این سهام ۰.۷ درصد نسبت به روز قبل افزایش پیدا کرد.

 

در جدول زیر روند تغییرات را در روز گذشته مشاهده می کنید؛

 

ارزش سهام عدالت

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار