ارزش سهام عدالت ۲۸ تیر ۱۴۰۰

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی این سهام به ۱۱ میلیون و 755 هزار تومان رسید. ۲۲ میلیون و 150 هزار تومان نیز ارزش سبد ۱ میلیون تومانی این سهام بود.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۲۸ تیر ۱۴۰۰ با اتفاقاتی که امروز در پایان معاملات بازار سرمایه افتاد با تغییراتی همراه شد. امروز و در شرایطی که شاخص بعد از ۸ هزار و ۴۲۰ واحد افزایش به ۱ میلیون و ۳۱۱ هزار واحد رسید نمادهای اثرگذار بر این این موضوع به ترتیب ، تاپیکو ، رمپنا ، فارس ، کچاد ، کگل ، اخابر و شستا بودند. امروز هچنین بازار سرمایه نمادهای ولکار ، شستا ، ومدیر ، برکت ، خساپا ، غکورش و اپال را به عنوان نمادهای پرتراکنش دید. بیشترین تأثیر در شاخص کل را نماد تاپیکو با تأثیرگذاری مثبت ۷۸۰ واحدی داشت و رمپنا و پارس به ترتیب با اثرگذاری مثبت ۷۷۵ واحدی ظاهر شدند.

ارزش سهام عدالت ۲۸ تیر ۱۴۰۰ چه تغییراتی کرد؟

 

به این ترتیب ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی این سهام به ۱۱ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان رسید. ۲۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان نیز ارزش سبد ۱ میلیون تومانی این سهام بود.

ارزش ۶۰ درصد از مقدار قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی به این ترتیب به ۷ میلیون و ۵۳ هزار تومان رسید. با این حساب ارزش این سهام ۰.۶ درصد نسبت به روز قبل افزایش پیدا کرد.

 

ارزش سهام عدالت

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار