ارزش پالایش یکم ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ نیر برخلاق دارا یکم در قیمت پایانی با کمی افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با افزایش ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحدی روبرو شد شاخص هم وزن نیز ۳ هزار و ۵۳۶ واحد افزایش را تجربه کرد این ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ نیر برخلاق دارا یکم در قیمت پایانی با کمی افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با افزایش ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحدی روبرو شد شاخص هم وزن نیز ۳ هزار و ۵۳۶ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۷۰ هزار و ۷۶۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به روز قبل ۳۰ ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز مثبت ۰.۰۴ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۲۱ هزار و ۶۰۳ معامله در حجم ۲۴ میلیون و ۱۴۱ هزار بود که ارزشی معادل هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۷۰,۰۶۰ ریال تا ۷۱,۳۵۰ ریال معامله شد.

حقیقی های این نماد امروز ۲۳ میلیون و ۳۹۹ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۲۳ میلیون و ۸۲۸ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۷۴۱ هزار و ۵۳۵ برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل ۳۱۳ هزار برگه سهم  را به فروش گذاشتند تا تراز خرید حقوقی نسبت به فروش سنگین تر باشد.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز متعادل بود. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۷۰ هزار و ۷۶۰ ریال به ۳۵ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل ۱۵۰ هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط