ارزش پالایش یکم ۱۰ شهریور ۱۴۰۰

قیمت پایانی یک واحد از صندوق پالایشی یکم امروز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ با احتساب ۰٫۸۳ درصد رشد (۷۱۰ ریال) نسبت به روز معاملاتی قبل، به ۸۶ هزار ریال رسید. ارزش ۵۰۰ واحد از دومین صندوق ETF دولتی امروز برابر است با ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تو...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ نیز مانند دارا یکم در قیمت پایانی با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با بیش از ۲۴ هزار واحد افزایش به یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد رسید شاخص هم وزن نیز ۸ هزار و ۴۸۲ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۸۶ هزار  ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به آخرین روز معاملات ۷۱۰ ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز مثبت ۸۳ صدم درصد ثبت شود.

قیمت پایانی یک واحد از صندوق پالایشی یکم امروز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ با احتساب ۰٫۸۳ درصد رشد (۷۱۰ ریال) نسبت به روز معاملاتی قبل، به ۸۶ هزار ریال رسید. ارزش ۵۰۰ واحد از دومین صندوق ETF دولتی امروز برابر است با ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۵۱ هزار و ۳۶۵ معامله در حجم ۸۲ میلیون و ۴۳۵ هزار بود که ارزشی معادل۷ هزار و ۸۹ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۸۳.۴۰۰ریال تا ۸۸,۶۰۰ ریال معامله شد. با این حساب در حجم و ارزش معاملات این نماد امروز شاهد افزایش قابل توجه بودیم.

حقیقی های این نماد امروز ۸۱ میلیون و ۳۴۸ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۷۸ میلیون و ۷۸۴ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۱ میلیون و ۸۳ هزار برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل سه میلیون و ۶۵۱ هزار برگه سهم  را به فروش گذاشتند تا تراز خرید حقوقی نسبت به خرید سنگین تر باشد.

این نماد امروز در مجموع ۲۳ هزار و ۷۶۷ نفر خریدار داشت که ۲۳ هزار و ۷۳۳ نفر از آنها حقیقی و ۳۴ نفر نیز حقوقی بودند. تعداد فروشندگان این نماد نیز امروز ۲۱ هزار و ۶۹۴ نفر بود که ۲۱ هزار و ۶۶۵ نفر حقیقی و ۲۹ نیز حقوقی بودند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز در ابتدا متعادل بود اما در ادامه تراکم بیشتری در فروش ثبت شد. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ با قیمت پایانی۸۶ هزار   ریال رسید که نسبت به روز قبل یک میلیون و ۱۷۵ هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار