ارزش پالایش یکم ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم 16 مرداد 1400 با قیمت پایانی 70 هزار و 730 ریال به 35 میلیون و 365 هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل 115 هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با افزایش یک هزار و ۷۱۸ واحدی روبرو شد شاخص هم وزن نیز دو ۹۹۳ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۷۰ هزار و ۷۳۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به روز قبل ۲۳۰ ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز مثبت ۰.۳۳ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۲۰ هزار و ۶۵۴ معامله در حجم ۱۷ میلیون و ۶۵۴ هزار بود که ارزشی معادل هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۷۰,۰۵۰ ریال تا ۷۱,۶۲۰ ریال معامله شد.

حقیقی های این نماد امروز ۱۷ میلیون و ۱۵۴ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۱۷ میلیون و ۱۷۵ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۴۹۹ هزار و ۸۴۸ برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل ۴۷۸ هزار و ۴۵۷ برگه سهم  را به فروش گذاشتند تا تراز خرید حقوقی نسبت به فروش سنگین تر باشد.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز متعادل بود. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۷۰ هزار و ۷۳۰ ریال به ۳۵ میلیون و ۳۶۵ هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل ۱۱۵ هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

ارزش پالایش یکم 16 مرداد 1400

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار