ارزش پالایش یکم ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم 18 مرداد 1400 با قیمت پایانی ۷۰ هزار و 760 ریال به ۳۵ میلیون و 220 هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل 160 هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم در قیمت پایانی با کمی کاهش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با افزایش ۱۵ هزار و ۳۱۴ واحدی روبرو شد شاخص هم وزن نیز ۴ هزار و ۵۹۸ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۷۰ هزار و ۴۴۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به روز قبل ۳۲۰ ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز منفی ۰.۴۵ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۱۷ هزار و ۴۵۶ معامله در حجم ۱۴ میلیون و ۶۲۸ هزار بود که ارزشی معادل هزار و ۳۰ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۷۰,۲۱۰ ریال تا ۷۰,۷۴۰ ریال معامله شد. با این حساب در تمام متغیرهای گفته شده شاهد افت این نماد بودیم.

حقیقی های این نماد امروز ۱۲ میلیون و ۶۶۵ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۱۴ میلیون و ۵۳۸ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز یک میلیون و ۹۶۳ برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل ۹۰ هزار برگه سهم  را به فروش گذاشتند تا تراز خرید حقوقی نسبت به فروش سنگین تر باشد.

این نماد امروز در مجموع ۵ هزار و یک نفر خریدار داشت ۴۴ هزار و ۹۹۶ نفر از آنها حقیقی و ۵ نفر نیز حقوقی بودند. تعداد فروشندگان این نماد نیز امروز ۸ هزار و ۵۱۱ نفر بود که ۸ هزار و ۵۰۷ نفر حقیقی و ۷ نیز حقیقی بودند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز در ابتدا متعادل بود اما در ادامه تراکم بیشتری در خرید ثبت شد. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۷۰ هزار و ۷۶۰ ریال به ۳۵ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل ۱۶۰ هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

ارزش پالایش یکم 18 مرداد 1400 متن

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار