ارزش پالایش یکم ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم 19 مرداد 1400 با قیمت پایانی ۷۰ هزار و 500 ریال به ۳۵ میلیون و 250 هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل 160 هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم در قیمت پایانی با کمی کاهش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با افزایش ۲۰ هزار و ۵۹۵ واحدی روبرو شد شاخص هم وزن نیز ۵ هزار و ۴۲۱ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۷۰ هزار و ۵۰۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به روز قبل ۶۰ ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز مثبت ۰.۰۹ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۱۸ هزار و ۷۳۶ معامله در حجم ۱۷ میلیون و ۴۵۹ هزار بود که ارزشی معادل هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۷۰,۳۱۰ ریال تا ۷۰,۷۵۰ ریال معامله شد. با این حساب در تمام متغیرهای گفته شده شاهد رشد این نماد بودیم.

حقیقی های این نماد امروز ۱۶ میلیون و ۴۵۶ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۱۷ میلیون و ۲۸۴ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز یک میلیون و ۳ هزار برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل ۱۷۵ هزار و ۴۰۰ برگه سهم  را به فروش گذاشتند تا تراز خرید حقوقی نسبت به فروش سنگین تر باشد.

این نماد امروز در مجموع ۵ هزار و ۶۷۰ نفر خریدار داشت که ۵ هزار و ۶۶۱ نفر از آنها حقیقی و ۹ نفر نیز حقوقی بودند. تعداد فروشندگان این نماد نیز امروز ۸ هزار و ۲۶۸ نفر بود که ۸ هزار و ۲۶۳ نفر حقیقی و ۵ نیز حقیقی بودند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز در ابتدا متعادل بود اما در ادامه تراکم بیشتری در خرید ثبت شد. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۷۰ هزار و ۵۰۰ ریال به ۳۵ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل ۱۶۰ هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

ارزش پالایش یکم 19 مرداد 1400 متن

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط