ارزش پالایش یکم ۲ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۲ شهریور ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم در قیمت پایانی با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با بیش از ۲۷ هزار و ۵۵۱ هزار واحد رشد به یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحد رسید شاخص هم وزن نیز ۱۱ هزار ۸۱ واح...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۲ شهریور ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم در قیمت پایانی با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با بیش از ۲۷ هزار و ۵۵۱ هزار واحد رشد به یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحد رسید شاخص هم وزن نیز ۱۱ هزار ۸۱ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۸۶ هزار و ۸۷۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به آخرین روز معاملات سه هزار و ۵۰ ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز مثبت ۳.۶۴ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۴۵ هزار و ۳۰۸ معامله در حجم ۵۳ میلیون و ۱۵۵ هزار بود که ارزشی معادل چهار هزار و ۶۱۷ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۸۳,۹۸۰ ریال تا ۸۸,۲۷۰ ریال معامله شد. با این حساب در حجم و ارزش معاملات این نماد امروز شاهد کاهش قابل توجه بودیم.

حقیقی های این نماد امروز ۵۱ میلیون و ۱۴ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۵۱ میلیون و ۸۷۱ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل یک میلیون و ۲۸۳ هزار برگه سهم  را به فروش گذاشتند تا تراز فروش حقوقی نسبت به خرید سبک ترباشد.

این نماد امروز در مجموع ۱۶ هزار و ۲۶۱ نفر خریدار داشت که ۱۶ هزار و ۲۴۶ نفر از آنها حقیقی و ۱۵ نفر نیز حقوقی بودند. تعداد فروشندگان این نماد نیز امروز ۱۴ هزار و ۷۰۸ نفر بود که ۱۴ هزار و ۷۰۸ نفر حقیقی و ۲۰ نیز حقوقی بودند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز در ابتدا متعادل بود اما در ادامه تراکم بیشتری در فروش ثبت شد. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۲ شهریور ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۸۶ هزار و ۸۷۰ ریال به ۴۳ میلیون و ۴۳۵ هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل یک میلیون و ۵۲۵ هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار