ارزش پالایش یکم ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم 20 مرداد 1400 با قیمت پایانی ۷۰ هزار و 500 ریال به 36 میلیون و 260 هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل یک میلیون و 10 هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم در قیمت پایانی با کمی کاهش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با افزایش ۳۰ هزار و ۷۷۸ واحدی روبرو شد شاخص هم وزن نیز ۴ هزار و ۱۶۲ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۷۲ هزار و ۵۲۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به روز قبل دو هزار و ۲۰ ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز مثبت ۲.۷۸ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۴۹ هزار و ۱۸۰ معامله در حجم ۵۹ میلیون و ۵۵۲ هزار بود که ارزشی معادل چهار هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۷۱,۰۰۰ ریال تا ۷۳,۹۱۰ ریال معامله شد. با این حساب در تمام متغیرهای گفته شده شاهد رشد این نماد بودیم.

حقیقی های این نماد امروز ۵۷ میلیون و ۴۴۲ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۵۹ میلیون و ۴۴ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز دو میلیون و ۱۱۰ هزار برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل ۵۰۸ هزار و ۱۳۶ برگه سهم  را به فروش گذاشتند تا تراز خرید حقوقی نسبت به فروش سنگین تر باشد.

این نماد امروز در مجموع ۱۲ هزار و ۲۳۰ نفر خریدار داشت که ۱۲ هزار و ۲۰۷ نفر از آنها حقیقی و ۲۳ نفر نیز حقوقی بودند. تعداد فروشندگان این نماد نیز امروز ۱۹ هزار و ۳۰۱ نفر بود که ۱۹ هزار و ۲۸۶ نفر حقیقی و ۱۵ نیز حقیقی بودند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز در ابتدا متعادل بود اما در ادامه تراکم بیشتری در خرید ثبت شد. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۷۰ هزار و ۵۰۰ ریال به ۳۶ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل یک میلیون و ۱۰ هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار