ارزش پالایش یکم ۲۲ تیر ۱۴۰۰

با احتساب 500 سهم از این نماد ارزش پالایش یکم 22 تیر 1400 با قیمت پایانی 69 هزار و 570 ریال به 35 میلیون و 785 هزار ریال رسید. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۲۲ تیر ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم با کاهش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص در ساعت پایانی معاملات با کاهش روبرو شد و شاخص هم وزن نیز ۳۱۶ واحد کاهش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۶۹ هزار و ۵۷۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به روز قبل ۳۴۰ ریال کاهش را ثبت کرد تا ربروی این نماد در پایان معاملات امروز درصد منفی ۰.۴۹ ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۱۹ هزار و ۳۵۴ معامله در حجم ۱۷ میلیون و ۵۹۳ هزار بود که ارزشی معادل هزار و ۲۲۴ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۶۹,۱۲۰ ریال تا ۷۰,۲۵۰ ریال معامله شد.

حقیقی های این نماد امروز ۱۶ میلیون و ۸۴ برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۱۷ میلیون و ۴۳۰ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۱ میلیون و ۵۰۹ هزار برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل نیز ۱۶۲ هزار و ۳۷۲ برگه سهم را به فروش گذاشتند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز متعادل بود. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۲۲ تیر ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۶۹ هزار و ۵۷۰ ریال به ۳۵ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال رسید.

ارزش پالایش یکم 22 تیر 1400

 

مطالب مرتبط