ارزش پالایش یکم ۲۳ تیر ۱۴۰۰ 

با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم 23 تیر 1400 با قیمت پایانی ۶۹ هزار و 720 ریال به 34 میلیون و 860 هزار ریال رسید.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۲۳ تیر ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص در ساعت پایانی معاملات با افزایش روبرو شد و شاخص هم وزن نیز ۱۳۵۱ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۶۹ هزار و ۷۲۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به روز قبل ۱۵۰ ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز درصد مثبت ۰.۲۲ ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۲۲ هزار و ۲۱ معامله در حجم ۱۹ میلیون و ۷۸۵ هزار بود که ارزشی معادل هزار و ۳۷۹ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۶۹,۱۰۰ ریال تا ۷۰,۳۳۰ ریال معامله شد.

حقیقی های این نماد امروز ۱۸ میلیون و ۳۱۹ برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۱۹ میلیون و ۶۸۹ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۱ میلیون و ۴۶۷ هزار برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل نیز ۹۶ هزار و ۲۶۲ برگه سهم را به فروش گذاشتند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز متعادل بود. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۲۳ تیر ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۶۹ هزار و ۷۲۰ ریال به ۳۴ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال رسید.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار