ارزش پالایش یکم ۲۶ تیر ۱۴۰۰

با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم 26 تیر 1400 با قیمت پایانی 73 هزار و 880 ریال به 36 میلیون و 940 هزار ریال رسید.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۲۶ تیر ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با افزایش ۵ هزار و ۷۲۴ واحدی روبرو شد شاخص هم وزن نیز ۹۷۱ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۷۳ هزار و ۸۰۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به روز قبل ۴.۱۶۰ ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز درصد مثبت ۵.۹۴ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۵۵ هزار و ۲۱۳ معامله در حجم ۶۳ میلیون و ۶۸۱ هزار بود که ارزشی معادل ۴ هزار و۷۰۴ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۷۲.۷۰۰ ریال تا ۷۵.۵۲۰ ریال معامله شد.

حقیقی های این نماد امروز ۶۱ میلیون و ۱۴۱ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۶۲ میلیون و ۲۸۹ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل نیز یک میلیون و ۳۹۲ هزار برگه سهم را به فروش گذاشتند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز متعادل بود. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۲۶ تیر ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۷۳ هزار و ۸۸۰ ریال به ۳۶ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال رسید.

 

ارزش پالایش یکم 26 تیر 1400

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار