ارزش پالایش یکم ۵ مرداد ۱۴۰۰

با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم 5 مرداد 1400 با قیمت پایانی 70 هزار و 60 ریال به 35 میلیون و 30 هزار ریال رسید.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۵ مرداد ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم با کاهش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با کاهش ۸ هزار و ۴۰۱ واحدی روبرو شد شاخص هم وزن نیز ۶ هزار و ۱۴۲ واحد کاهش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۷۰ هزار و ۶۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به روز قبل هزار و ۲۳۰ ریال کاهش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز منفی ۱.۷۳ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۱۹ هزار و ۶۰۳ معامله در حجم ۱۴ میلیون و ۹۰۱ هزار بود که ارزشی معادل هزار و ۴۳ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۶۹,۵۷۰ ریال تا ۷۰,۹۰۰ ریال معامله شد.

حقیقی های این نماد امروز ۱۴ میلیون و ۶۳۳ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۱۴ میلیون و ۶۶۰ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۲۶۷ هزار و ۶۷۰ برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل نیز ۲۴۰ هزار و ۶۰۲ برگه سهم را به فروش گذاشتند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز متعادل بود. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۵ مرداد ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۷۰ هزار و ۶۰ ریال به ۳۵ میلیون و ۳۰ هزار ریال رسید.

 

ارزش پالایش یکم 5 مرداد 1400

 

مطالب مرتبط