ارزش پالایش یکم ۶ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۶ شهریور ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم در قیمت پایانی با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با بیش از ۲۵ هزار و ۵۰۰ هزار واحد رشد به یک میلیون و ۵۷۵ هزار واحد رسید شاخص هم وزن نیز ۱۱ هزار ۱۴۸ وا...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۶ شهریور ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم در قیمت پایانی با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با بیش از ۲۵ هزار و ۵۰۰ هزار واحد رشد به یک میلیون و ۵۷۵ هزار واحد رسید شاخص هم وزن نیز ۱۱ هزار ۱۴۸ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۹۲ هزار و ۴۸۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به آخرین روز معاملات ۵ هزار و ۹۰ ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز مثبت ۵.۸۲ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۶۳ هزار و ۲۹۱ معامله در حجم ۷۳ میلیون و ۶۶۳ هزار بود که ارزشی معادل شش هزار و ۸۱۲ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۸۸,۲۰۰ ریال تا ۹۵,۵۵۰ ریال معامله شد. با این حساب در حجم و ارزش معاملات این نماد امروز شاهد افزایش قابل توجه بودیم.

حقیقی های این نماد امروز ۶۹ میلیون و ۴۰۰ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۶۹ میلیون و ۱۹۱ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۴ میلیون و ۲۶۳ هزار برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل چهار میلیون و ۴۷۳ هزار برگه سهم  را به فروش گذاشتند تا تراز فروش حقوقی نسبت به خرید سنگین تر باشد.

این نماد امروز در مجموع ۱۹ هزار و ۶۴۷ نفر خریدار داشت که ۱۹ هزار و ۶۱۹ نفر از آنها حقیقی و ۲۸ نفر نیز حقوقی بودند. تعداد فروشندگان این نماد نیز امروز ۲۳ هزار و ۴۵۵ نفر بود که ۲۳ هزار و ۴۲۵ نفر حقیقی و ۳۰ نیز حقوقی بودند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز در ابتدا متعادل بود اما در ادامه تراکم بیشتری در فروش ثبت شد. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۶ شهریور ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۹۲ هزار و ۴۸۰ ریال به ۴۶ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل دو میلیون و ۵۴۵ هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار