ارزش پالایش یکم ۶ مرداد ۱۴۰۰

با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم 6 مرداد 1400 با قیمت پایانی 69 هزار و 680 ریال به 34 میلیون و 840 هزار ریال رسید.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۶ مرداد ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم با کاهش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با افزایش هزار و ۶۰۶ واحدی روبرو شد شاخص هم وزن نیز هزار و ۱۵۸ واحد کاهش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۶۹ هزار و ۶۸۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به روز قبل هزار و ۳۸۰ ریال کاهش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز منفی ۰.۵۴ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۱۸ هزار و ۲۴۳ معامله در حجم ۱۲ میلیون و ۸۵۲ هزار بود که ارزشی معادل ۸۹۵ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۶۹,۰۱۰ ریال تا ۷۰,۶۴۰ ریال معامله شد.

حقیقی های این نماد امروز ۱۲ میلیون و ۵۹۸ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۱۲ میلیون و ۵۲۲ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۲۵۳ هزار و ۲۵۷ برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل نیز ۳۲۹ هزار و ۲۸۴ برگه سهم را به فروش گذاشتند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز متعادل بود. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۶ مرداد ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۶۹ هزار و ۶۸۰ ریال به ۳۴ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال رسید.

 

ارزش پالایش یکم 6 مرداد 1400

 

مطالب مرتبط