ارزش پالایش یکم ۷ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۷ شهریور ۱۴۰۰ نیر برخلاف دارا یکم در قیمت پایانی با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با بیش از ۲ هزار و ۳۵۵ هزار واحد کاهش به یک میلیون و ۵۷۳ هزار واحد رسید شاخص هم وزن نیز ۹ واحد افزایش...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۷ شهریور ۱۴۰۰ نیر برخلاف دارا یکم در قیمت پایانی با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با بیش از ۲ هزار و ۳۵۵ هزار واحد کاهش به یک میلیون و ۵۷۳ هزار واحد رسید شاخص هم وزن نیز ۹ واحد افزایش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۹۳ هزار و ۸۹۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به آخرین روز معاملات هزار و ۴۱۰ ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز مثبت ۱.۵۲ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۱۰۷ هزار و ۲۳۴ معامله در حجم ۱۳۱ میلیون و ۶۲ هزار بود که ارزشی معادل دوازده هزار و ۳۰۴ میلیارد ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۸۷,۸۰۰ ریال تا ۹۸,۸۸۰ ریال معامله شد. با این حساب در حجم و ارزش معاملات این نماد امروز شاهد افزایش قابل توجه بودیم.

حقیقی های این نماد امروز ۱۲۷ میلیون و ۱۱ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۱۲۶ میلیون و ۲۱۱ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۴ میلیون و ۵۱ هزار برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل چهار میلیون و ۸۵۱ هزار برگه سهم  را به فروش گذاشتند تا تراز فروش حقوقی نسبت به خرید سنگین تر باشد.

این نماد امروز در مجموع ۳۲ هزار و ۷۴۱ نفر خریدار داشت که ۳۲ هزار و ۷۰۵ نفر از آنها حقیقی و ۳۶ نفر نیز حقوقی بودند. تعداد فروشندگان این نماد نیز امروز ۳۵ هزار و ۷۹۵ نفر بود که ۳۵ هزار و ۷۶۶ نفر حقیقی و ۲۹ نیز حقوقی بودند.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز در ابتدا متعادل بود اما در ادامه تراکم بیشتری در فروش ثبت شد. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۷ شهریور ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۹۳ هزار و ۸۹۰ ریال به ۴۶ میلیون و ۹۴۵ هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل هفتصد و ۵ هزار ریال افزایش را نشان می دهد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار