ازدواج مازیار لرستانی با رابعه اسکویی واقعیت دارد؟+ جزئیات

به گزارش رصد روز، مازیار لرستانی زاده ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است. مازیار لرستانی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای می باشد. مازیار لرستانی بازیگری خود را با چندین تئاتر شروع کردو نخستین تجربه سینمایی او با فیلم نیا...

به گزارش رصد روز، مازیار لرستانی زاده ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است. مازیار لرستانی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای می باشد. مازیار لرستانی بازیگری خود را با چندین تئاتر شروع کردو نخستین تجربه سینمایی او با فیلم نیاز در سال ۱۳۷۰ شروع شد. مازیار لرستانی تجربه نویسندگی برای چندین فیلم کوتاه را هم دارد. مازیار لرستانی، چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ از تطبیق جنسیت خود خبر داد و‌ گفت نام مازیار را برگزید است.

بازار شایعات همیشه پیرامون سلبریتی ها بسیار داغ است به خصوص این روزها برای شهره لرستانی که با نام جدید مازیار لرستانی معرفی شده توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. چند روزی است که خبرهایی درباره ازدواج مازیار لرستانی در رسانه های نه چندان مطرح منتشر شده است. یک روز گفته می شود که با یک خانم دندانپزشک ازدواج کرده و حالا خبر رسیده که با رابعه اسکویی ازدواج کرده است. مازیار لرستانی درباره این خبر هنوز واکنشی نشان نداده است اما برخی از سایت ها حتی نوشتند که رابعه اسکویی همسر صیغه ای مازیار لرستانی شده است.

مازیار لرستانی

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار