استایل جدید بهاره رهنما در ۵۰ سالگی+ عکس

بهاره رهنما چند روزی است به کشور آمریکا سفر کرده و تصاویر متعددی از خود در ایالات متحده آمریکا به اشتراک می گذارد.

به گزارش رصد روز،  بهاره رهنما چند روزی است به کشور آمریکا سفر کرده و تصاویر متعددی از خود در ایالات متحده آمریکا به اشتراک می گذارد.

 

بهاره رهنما ۵۰ ساله یکی از بازیگران جنجالی و پرحاشیه سینمای ایران است که زندگی شخصی پر ماجرایش او را هرازگاهی سر زبانها می اندازد.

بهاره رهنما (زادهٔ ۱۰ آذر ۱۳۵۲) بازیگر اهل ایران است. او دختر بازیگر پروین قائم‌مقامی است و کار خود را در اوایل دههٔ ۱۳۷۰ با بازی در فیلم اکشن افعی (۱۳۷۱) آغاز کرد.

اوایل زندگی و حرفه

بهاره رهنما در ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در روستای هزاوه از توابع استان مرکزی به دنیا آمد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. رهنما مدرک لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفته‌است.

نخستین تجربه بازیگری رهنما در ۱۷ سالگی و در فیلم اکشن افعی (۱۳۷۱) بود. این فیلم با فروش ۱۹۹ میلیون تومان، پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۳۷۲ بود.

زندگی شخصی

همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ سینماست. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم دایرهٔ زنگی و مجموعهٔ مرد هزارچهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. او در سال ۱۴۰۱ از خسرو عباسی جدا شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار