استایل جدید جواد کاظمیان+ عکس

به گزارش رصد روز، جواد کاظمیان پیشکسوت سرخ پوشان پایتخت است. جواد کاظمیان متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ بازیکن بازنشسته فوتبال اهل ایران در باشگاه های سایپا، الاهلی امارات، پرسپولیس تهران، الشعب امارات و… توپ زده است. جواد کاظمیان از مردم ز...

به گزارش رصد روز، جواد کاظمیان پیشکسوت سرخ پوشان پایتخت است. جواد کاظمیان متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ بازیکن بازنشسته فوتبال اهل ایران در باشگاه های سایپا، الاهلی امارات، پرسپولیس تهران، الشعب امارات و… توپ زده است. جواد کاظمیان از مردم زلزله زده خوی غافل نماند. در بازی خیریه برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی جواد کاظمیان به زمین رفت. موهای مشکی فر و بلند جواد کاظمیان را که از پشت بسته شده است ببینید.

جواد کاظمیان

برگزاری بازی خیریه برای کمک به مردم زلزله‌زده خوی، ورزشگاه غدیر در غربی‌ترین نقطه تهران را به یکی از پرستاره‌ترین مناطق پایتخت تبدیل کرده است. ستاره‌های دنیای هنر و فوتبال که از این طریق به دنبال انجام کمک‌های انسان‌دوستانه هستند.

در این بین، یکی از ستارگانی که در بازی امروز حضور پیدا کرد، بازیکن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس و تیم ملی بود. جواد کاظمیان با شکل و شمایل جدید که قبلا هرگز آن را اینگونه ندیده بودیم، در میانه میدان حاضر شد و بازی کرد. قیافه‌ای با موهای مشکی فر و بلند که از پشت بسته شده و تیپ کاظمیان را عوض کرده بود.

کاظمیان

البته این بازیکن به نسبت دیگر بازیکنان هم‌دوره‌‌ای خود که از فوتبال خداحافظی کرده‌اند، توانسته تناسب اندامش را حفظ کند و زیاد خارج از فرم ایده‌آل نباشد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار