استایل شیک الناز حبیبی غوغا کرد+ عکس

به گزارش رصد روز،  الناز حبیبی در این عکس تیپ و ترکیبی کاملا مشکی را برای خود برگزیده است. ماجرای سانسور شدن الناز حبیبی در برنامه پژمان جمشیدی صبا: جدیدترین قسمت برنامه پیشگو مطابق با پخش همیشگی از پلتفرم نماوا، با اجرای پژمان جمشیدی و ب...

به گزارش رصد روز،  الناز حبیبی در این عکس تیپ و ترکیبی کاملا مشکی را برای خود برگزیده است.

الناز حبیبی تیپ تمام مشکی زده است.

ماجرای سانسور شدن الناز حبیبی در برنامه پژمان جمشیدی

صبا: جدیدترین قسمت برنامه پیشگو مطابق با پخش همیشگی از پلتفرم نماوا، با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شد.

پس از پخش نوزدهمین قسمت «پیشگو» انتقادهایی از نحوه پخش جدیدترین قسمت این برنامه در فضای مجازی به‌وجود آمد.

با تماشای برنامه کاملا متوجه فیلمبرداری متفاوت این قسمت و تلاش برای گم کردن مهمان در تصویر با گرفتن نماهای بسیار دور می‌شویم.

در تمام بخش ابتدایی گفتگوی حبیبی با مجری، مخاطب صورت مهمان را واضح نمی‌بیند و در تمام مدت مهمان رو به مجری و پشت به مخاطب است و این روند تا پایان بخش دوم برنامه ادامه دارد.

انتهای برنامه تنها زمانی است که حضور مهمان را به درستی و به صورت واضح در تصویر می‌بینیم که آن هم موقع خداحافظی و تنها چند دقیقه است.

سوالی که برای هر مخاطبی ممکن است ایجاد شود این است که چه چیزی در این قسمت از برنامه باعث این نحوه فیلمبرداری و فرار از نشان دادن مهمان شده است آنهم در حالی که پوشش این بازیگر مشکلی ندارد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار