اسنپ با طرح تشویقی به دنبال راننده می گردد/ گلایه رانندگان از کمیسیون بالای اسنپ

به گزارش رصد روز ، مدتی است هنگام درخواست اسنپ معطلی مسافران زیاد شده آنقدر که با زدن گزینه عجله دارم که مقدار کرایه را نیز افزایش می دهد باز هم نمی توان به موقع از خدمات این تاکسی اینترنتی استفاده کرد و باید با پشتیبانی تماس گرفت. این مس...

به گزارش رصد روز ، مدتی است هنگام درخواست اسنپ معطلی مسافران زیاد شده آنقدر که با زدن گزینه عجله دارم که مقدار کرایه را نیز افزایش می دهد باز هم نمی توان به موقع از خدمات این تاکسی اینترنتی استفاده کرد و باید با پشتیبانی تماس گرفت. این مسئله موجب شده تا اسنپ با طرح تشویقی سعی در جذب راننده داشته باشد اما بسیاری از رانندگان این تاکسی اینترنتی اعتقاد دارند که وضعت به گونه ای نیست که بتوان کار کردن در اسنپ را به صرفه دانست. آنها کرایه پایین و کمیسیون بالا را علت رد درخواست سفرهایشان اعلام می کنند و عقیده دارند اگر مدیران اسنپ از کمیسیون خود کم کنند اوضاع بهتر می شود.

تجارت نیوز در این باره نوشت؛ شرکت اسنپ برای پیوستن کاربران راننده جدید بر حسب شهرهای مختلف تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پاداش در نظر گرفته است. همچنین این شرکت‌ها برای رانندگان طرح‌های تشویقی در نظر گرفته‌اند.

در حالی که در هفته‌های اخیر مسافران تاکسی‌های آنلاین از نبود راننده یا لغو سفرها توسط راننده‌ها می‌گویند، به نظر می‌رسد اسنپ با ترفند طرح‌های تشویقی سعی دارد این مشکل را برطرف کنند و رانندگان را به ناوگان مسافری برگردانند.

با طرح تشویقی هم اسنپ نیست!

با وجود اینکه این طرح‌های تشویقی به رانندگان تعلق می‌گیرد، اما مسافران شرکت‌های تاکسی‌ آنلاین با مشکل نبود تاکسی اینترنتی مواجه هستند. چرا اسنپ نیست؟

مدتی است که مسافران از نبود یا دیر قبول کردن رانندگان اسنپ و تپسی گلایه دارند، رانندگان علت آن را پایین بودن نرخ کرایه‌ها و درصد بالای کمیسیون دریافتی شرکت‌ها عنوان می‌کنند.

یکی از رانندگان به تجارت‌نیوز گفته که این طرح‌های تشویقی را برای ما در نظر گرفتند تا بیشتر کار کنیم. اگر ما ۶۰۰ هزار تومان در روز کار کنم ۲۰۰ هزار تومان تشویقی به ما تعلق می‌گیرد. اما با این حال هنوز کار در اسنپ نمی‌صرفد.

راننده دیگری می‌گوید: با اینکه مبلغ اضافه‌‌ای به عنوان پاداش به ما می‌دهند، اما با وجود درصد بالای کمیسیونی که از درآمد من دریافت می‌کنند، نمی‌تواند پاسخگوی نیاز‌های روزانه ما باشند.

این راننده اسنپ معتقد است که اگر کرایه‌ها را ۱۰ درصد افزایش دهند یا درصد کمیسیون را کمتر کنند به طرح‌های تشویقی نیازی نیست.

چندی پیش برخی از رانندگان ادعا کردند که طرح‌های تشویقی به دلایل مختلف به حساب آن‌ها واریز نمی‌شود، اما به نظر می‌رسد اسنپ و تپسی در هفته‌های اخیر طرح‌های تشویقی را تا حدودی برای رانندگان خود واریز کردند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط