اسنپ در رکود؟ / کاهش سرمایه ۲۹۲ میلیاردی اسنپ / سرمایه اسنپ به ۱۰۰ هزار تومان رسید

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ ( شرکت ایده گزین ارتباطات روماک) که در حال حاضر با مدیریت شهرام خلج قاسم آبادی اداره می شود در چندسال اخیر با برخی ابهامات روبرو بود که عمده آنها مربوط به مالکیت این شرکت می شد ابهاماتی ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ ( شرکت ایده گزین ارتباطات روماک) که در حال حاضر با مدیریت شهرام خلج قاسم آبادی اداره می شود در چندسال اخیر با برخی ابهامات روبرو بود که عمده آنها مربوط به مالکیت این شرکت می شد ابهاماتی که با انتشار برخی اطلاعات کمرنگ گردید. این شرکت تاکسی اینترنتی که رقبایی مانند تپسی را در داخل کشور دارد در چند وقت اخیر درگیر موضوع مهمی شد که می تواند در شکل گیری روند حرکت آتی این شرکت تأثیرگذار باشد.

اسنپ در رکود؟

 

در بهمن سال ۹۸ دو شرکت اینترنتی رز وان اف زد ای و رز دو اف زد ای به ترتیب با پرداخت ۲ میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال و ۲۸۹ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال سهم الشرکه خود را در این شرکت افزایش دادند و در نتیجه سرمایه این شرکت از ۴۰ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال به ۲۹۲ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال رسید.

اسنپ 1

در مرداد سال جاری این دو شرکت به ترتیب با دریافت ۲ میلیارد و ۹۲۶ و ۲۸۹ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال سهم الشرکه خود را به ترتیب به ۱۰ هزار و ۹۹۰ هزار ریال کاهش دادند در نتیجه این اتفاق سرمایه شرکت از ۲۹۲ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال به ۱ میلیون ریال کاهش پیدا کرد.

اسنپ 2

براساس اظهارات مدیرعامل اسنپ، این شرکت اینترنتی فقط در تیر ماه امسال ۶۴ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۸۱ سفر را به ثبت رسانده است و در حال حاضر با ارزشی معادل ۱۹ هزار و ۲۶۶ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان یکی از بزرگترین سرویس‌دهنده های خدمات تاکسی اینترنتی در کشور محسوب می شود که تقریبا در اکثر شهرهای کشور، فعال است.

در این میان اگرچه ارزش شرکت اسنپ رقم بالایی است اما با توجه به کاهش سرمایه شرکت از مرداد ماه امسال تاکنون این سوال مطرح می شود که آینده اسنپ چه خواهد شد؟ آیا افت چشمگیر سرمایه آن تاثیری در روند رو به رشد این شرکت حمل و نقل اینترنتی خواهد داشت؟

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار