اشک های کیت وینسلت پس از دیدار با لئوناردو دی کاپریو

به گزارش رصد روز ، اشک های کیت وینسلت پس از دیدار با لئوناردو دی کاپریو سوژه داغ رسانه ها شد. این دو بازیگر که در فیام پرفروش تایتانیک هم بازی بودند پس از آندر فیلم جاده انقلابی باز هم کنار یکدیگیر قرار گرفتند. دیدار کیت وینسلت با لئونارد...

به گزارش رصد روز ، اشک های کیت وینسلت پس از دیدار با لئوناردو دی کاپریو سوژه داغ رسانه ها شد. این دو بازیگر که در فیام پرفروش تایتانیک هم بازی بودند پس از آندر فیلم جاده انقلابی باز هم کنار یکدیگیر قرار گرفتند. دیدار کیت وینسلت با لئوناردو دی کاپریو پس از طی دوران کرونا صورت گرفت.

اشک های کیت وینسلت پس از دیدار با لئوناردو دی کاپریو

 

کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو پس از مدت‌ها یکدیگر را ملاقات کردند و این ملاقات منجر به گریه پر احساس وینسلت شد

به گزارش CNN، دوستی کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو با وجود مسافت و زمان ادامه خواهد داشت.
هنگامی که این دو بازیگر برنده اسکار پس از نزدیک به سه سال (به دلیل همه گیری کرونا) در لس آنجلس دوباره یکدیگر را ملاقات کردند، شرایطی بسیار احساسی
بود.

دیدار کیت وینسلت با لئوناردو دی کاپریو

وینسلت در گفتگو با گاردین گفت: “نمی‌توانستم جلوی گریه‌ام را بگیرم. من در طول نیمی از عمرم، او را می‌شناسم! اینطور نبود که در طول این مدت به نیویورک (محل زندگی دی کاپریو) رفته باشم یا او را در لندن دیده باشم و فرصتی برای صرف شام یا خوردن یک قهوه و نوشیدنی وجود داشته باشد. ما نتوانسته بودیم کشورهایمان را ترک کنیم. مانند بسیاری از دوستی‌های جهان، ما هم به خاطر قرنطینه کرونا بسیار دلتنگ یکدیگر شده‌ایم. ”

این دو بازیگر برای نخستین بار،   با هم در نقش جک و رز در فیلم پرفروش «تایتانیک» در سال ۱۹۹۷ بازی کردند و بعداً در فیلم «جاده انقلابی» در سال ۲۰۰۸ به عنوان زن و شوهر بازی کردند.

او همچنین در مورد دوران جوانی در زمان فیلمبرداری “تایتانیک” با حسرت گفت: “در آن فیلم من ۲۱ ساله و لئو ۲۲ ساله بود. ”
وینسلت، اکنون ۴۶ ساله، و دی کاپریو، ۴۷ ساله است و هر دو طی ۲۵ سالی که از اولین ملاقاتشان در جریان ساخت فیلم تایتانیک می‌گذرد، عملکرد خوبی در حوزه بازیگری داشتند. وینسلت گفت: “او دوست من است، دوست صمیمی من که همیشه مایلم در ارتباط بمانیم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط