اعطای بیش از ۱۰۵ هزار میلیارد تسهیلات قرض الحسنه در بانک تجارت

بانک تجارت که در زمینه هایی چون ازدواج ، درمان ، مسکن و... تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند در 6 ماهه سال 99 موفق به پرداخت بیش از 105 هزار میلیارد تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان خود شد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، اعطای تسهیلات و ایجاد بستری برای امنیت سپرده گذاریها دو انتظار بسیار مهمی است که مردم از بانکها و مؤسسات اعتباری دارندو هرچند بانکها جز انجام این دو وظیفه مسئولیتهای دیگری را در جامعه و در گردش اقتصادی بر عهده می گیرند اما آنچه که بیش از همه مورد انتظار است اعطای تسهیلات و ایجاد امنیت سپرده گذاری برای مردم خواهد بود که هم موجب افزایش سزح درآمد بانک ها خواهد شد و هم به اعتمادسازی به بنگاههای اقتصادی می انجامد. عامل دو سویه مردم با بخش های اقتصادی چون بانکها زمینه ساز ایجاد فضایی می شود که در آن می توان به دنبال فرصتهای جالب توجه بود. این موضوع علاوه بر اینکه موجب می شود تا بخش خصوصی تکاپوی بیشتری داشته باشد بلکه بعضاً در جذب سرمایه گذاریهای خارجی نیز مثمر ثمر است. بنابراین اعطاس تسهیلات بانکها نه تنها یک موضوع در چهارچوب وظایف بانکی است بلکه یک فرصت در نظام اقتصادی است. یکی از تهسیلاتی که بانکها به مردم پرداخت می کنند تسهیلات قرض الحسنه است. تسهیلاتی که با نرخ ۴ درصد در اختیار افراد قرار می گیرد و یکی از بهترین فرصتهایی است که برای بانکها برای مردم ایجاد می کنند.

بانک تجارت که در زمینه هایی چون ازدواج ، درمان ، مسکن و… تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند در ۶ ماهه سال ۹۹ موفق به پرداخت بیش از ۱۰۵ هزار میلیارد تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان خود شد. این میزان تسهیلات قرض الحسنه در مقایسه با بسیاری از بانکها و مؤسسات اعتباری بیشتر است و بون شک نشان دهنده نگاه مردمی در سبک و سیاق مدیریتی بانک است.

 

بیشتر بخوانید:

افزایش ۵۰۹ هزار میلیارد ریالی سپرده های بانک تجارت

تحلیل نماد وتجارت و نشانه های مثبت زیاد برای سهامداران

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط