اعلام جزئیات افزایش حقوق سربازان

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح جزئیاتی بیشتر از افزایش حقوق سربازان را اعلام کرد.

به گزارش رصد روز،  امیر غلامرضا رحیمی‌پور دراین باره گفت: همانطور که صبح امروز اعلام شد در راستای خوشایندسازی خدمت سربازی افزایش حقوق سربازان در دستورکار اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح قرار گرفته و در این زمینه رایزنی‌ها و پیگیری‌ها از سازمان برنامه و بودجه و … انجام شد.

وی با بیان اینکه با همکاری خوب سازمان برنامه و بودجه حقوق سربازان در دو ماه پایانی سال ۱۳۹۹ افزایش یافت، گفت: براین اساس حقوق و فوق‌العاده ماموریت سربازان وظیفه شاغل در مناطق امنیتی به طور میانگین معادل ۴۴ درصد و به اندازه میانگین ۴۱۷ هزار تومان، حقوق و فوق‌العاده ماموریت سربازان وظیفه شاغل در مناطق محروم و بد آب و هوا به طور میانگین معادل ۲۲ درصد وبه اندازه میانگین ۱۴۰ هزار تومان افزایش یافت.

رحیمی پور درباره جزئیات بیشتر از این افزایش حقوق نیز اظهارکرد: حقوق و فوق‌العاده ماموریت سربازان شاغل در مناطق عادی نیز به طور میانگین ۲۴درصد و به اندازه میانگین ۹۷ هزار تومان افزایش یافت.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح ادامه داد: همچنین حقوق و فوق‌العاده ماموریت سربازان وظیفه نخبه شاغل در نیرو‌های مسلح نیز معادل میانگین ۵۰ درصد و به اندازه میانگین ۶۱۵ هزارتومان افزایش داشت.

به گفته وی حقوق سربازان در دوره آموزشی نیز با افزایش ۶۶ درصدی، ۱۸۰ هزار تومان بیشتر شده است.

رحیمی پور با بیان اینکه افزایش حقوق و نیز ارتقای وضعیت خوراک و پوشاک و نگهداشت سربازان در سال ۱۴۰۰ نیز در دستور کار است، گفت: ستادکل نیرو‌های مسلح این مورد را از مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری کرده و امیدواریم در لایحه بودجه ۱۴۰۰ این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

ایسنا

مطالب مرتبط