افزایش سرمایه بیمه تعاون / تداوم سودآوری بیمه تعاون

مدیرعامل بیمه تعاون در نشست خبری با اصحاب رسانه به تداوم ۶ ساله سودآوری این شرکت بیمه اشاره کرد و گفت: بیمه تعاون امسال در بورس افزایش سرمایه خواهد داشت.

به گزارش رصد روز به نقل ازروابط عمومی بیمه تعاون، یونس مظلومی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص عملکرد مالی بیمه تعاون، گفت: این بیمه در ۶ سال گذشته روند پیوسته و سودآوری خوبی داشت.
وی با بیان اینکه امسال در بورس افزایش سرمایه خواهیم داشت، افزود: بر اساس این افزایش سرمایه، سرمایه شرکت از ۵۰۰ به ۱۲۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و با این افزایش سرمایه، بیمه تعاون جزو ۱۰ شرکت برتر بیمه‌ای از لحاظ سرمایه خواهد بود.
مدیرعامل بیمه تعاون اضافه کرد: تلاش کردیم سهام شرکت به صورت طبیعی راه خودش را طی کند و حمایت کاذب نداشته باشیم تا دچار حباب نشود.
وی در خصوص اهمیت مسئولیت های اجتماعی در بیمه تعاون گفت: برای تحقق مسئولیت های اجتماعی در ورزش کاراته ورود پیدا کردیم چرا که نزدیک به سه میلیون نفر در یکی از سطوح آن فعالیت کرده‌اند و همچنین اقدام به تشکیل تیم بیمه تعاون کرده‌ایم.
مظلومی در ادامه به افتتاح ساختمان مرکزی بیمه تعاون اشاره کرد و گفت: رئیس بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه گران به دعوت بیمه تعاون برای افتتاح این ساختمان سفری دو روزه به تبریز داشتند و ۱۰ اسفند سال جاری رسما افتتاح می شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط