افزایش ۱۲۱ درصدی درآمدهای بانک ایران زمین + سند

مجموع درآمدهای بانک ایران زمین در 9 ماهه 99 به 34 هزار و 665 میلیارد ریال رسید که نسبت به رقم 15 هزار و 710 میلیاردی 9 ماهه 98 افزایش 121 درصدی را نشان می دهد.

به گزاش اختصاصی رصد روز ، افزایش درآمدها مهمترین مسئله همه بنگاهها و سازمانهای مالی و تولیدی است. توسعه خدمات و کیفیت آن ، افزایش راندمان ، استمرار حیات یک سازمان ، بهره وری مناسب و … اتفاقتی است که تنها با افزایش قابل قب.ل درآمدها امکان پذیر خواهد بود و جز این همه سازمانها سرنوشتی محتوم خواهند داشت. بانک ایران زمین در ۹ ماهه سال ۹۹ موفق شد سطح درآمدهای عملیاتی خود را افزایش دهد و از این جهت مورد توجه کارشناسان بانکی قرار گیرد تونانست در همین بازه زمانی مجموع درآمدهای بانک را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۱ درصد افزایش دهد. افزایش ۱۲۱ درصدی درآمدهای بانک ایران زمین در کنار افزایش سطح درآمدهای عملیاتی می تواند برای سهامداران نماد وزمین خبر خوبی باشد و بوی بهبودی از اوضاع بانک بیش از قبل حس شود.

مجموع درامدهای بانک در ۹ ماهه ۹۹ به ۳۴ هزار و ۶۶۵ میلیارد ریال رسید که نسبت به رقم ۱۵ هزار و ۷۱۰ میلیاردی ۹ ماهه ۹۸ افزایش ۱۲۱ درصدی را نشان می دهد. این در حالیست که پروژه بانکداری دیجیتال که برای اولین بار بصورت کاملا حرفه ای در بانک ایران زمین در کشور دنبال می شود بخش قابل توجهی از درآمدهای بانک را برای خود کرده بود.

این موضوع وقتی بیشتر مورد توجه قرار میگیرد که نسبت به مجموع درآمدهای سال ۹۸ مقایسه می شود. این بانک در پایان سال ۹۸ توانست به درامد ۲۵ هزار و ۲۴۲ میلیارد ریالی دست پیدا کند که در سال ۹۹ با عبور از این رقم و افازیش ۷ درصدی آن موفقیت خوبی را به ثبت رساند.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار