افشاگری مجدد افشین پرورش در مورد گلاب آدینه

افشاگری مجدد افشین پرورش در مورد گلاب آدینه و حذف نام برخی بازیگران خانم از فهرست پروژه هایی که در آنها حضور داشت بازتاب گسترده ای داشت. 

به گزارش رصد روز ، افشاگری مجدد افشین پرورش در مورد گلاب آدینه و حذف نام برخی بازیگران خانم از فهرست پروژه هایی که در آنها حضور داشت بازتاب گسترده ای داشت.

در مدتی که پیگیر پرونده ی آزارها، تعرضها و تجاوزهای سیاوش اسعدی بودم، متوجه شدم که حداقل چهار نفر از خانم‌هایی که مورد آزار این کارگردان قرار گرفته اند (لمس بدن، آزار کلامی و آزار تلفنی)، با غضب خانم گلاب آدینه مادر همسر سابق اسعدی- روبرو شده و از پروژه هایی که خانم آدینه به نحوی در آنها دخیل بوده، حذف شده اند. حتی خانم آدینه به دفعات به دوستان و همکارانش گفته که “در مهمانیهای خصوصی یا جای من است یا جای آنها”

به هر کسی از اطرافیان و دوستان خانم آدینه که رجوع کردم، با تایید اینگونه برخوردهای حذفی و یا محتمل بودنشان، این جمله را از خانم آدینه نقل کرده که: “تنبان مردها شل است. این خصوصیت آنهاست و اگر زنی با مرد متاهل باشد، مشکل از زن است.”

ترجیح دادم قضیه را بخاطر احتمال افشای بخشهایی از زندگی خصوصی خانم نورا هاشمی تنها در یک استوری خلاصه کنم. پس با انتشار متنی، از خانم آدینه خواستم از همکاران جوانی که این چنین مورد غضب او قرارگرفته اند، عذرخواهی کند.

واکنشهای غیرقابل انتظار خانم آدینه و خصوصا استوری توهین آمیز و بی ادبانه ی خانم هاشمی -همسر سابق اسعدی- مرا متعجب کرد(تصاویر ضمیمه)، اما آنچه مرا به نوشتن این چندخط مجاب کرد، پیامی صوتی است که خانم آدینه برای من فرستاده و درخواست کرده که از ایشان عذرخواهی کنم.
براستی از چه باید عذرخواهی کنم؟

 

افشاگری مجدد افشین پرورش در مورد گلاب آدینه

از اینکه جوانی را که در دهه ی ۸۰، بخاطر شرایط اقتصادی اش- بعنوان “ژیگولو” در شمال شهر تهران فعالیت داشته و از راه تن فروشی به خانم‌های متمول کسب درآمد کرده را به دامادی خانواده ی خود برگزیده بودند یا ازینکه تمام اعتبار حرفه ای و خانوادگی خود را خرج فردی با چنین سابقه ای کرده اند تا با عنوان “کشف لولیتای سینمای ایران”، کمبودهای جنسی خود را از طریق آزار دختران نوجوان و تعرض و تجاوز به ایشان، رفع کند؟ خانواده های این دختران نوجوان تنها بخاطر احترام و اطمینانی که به خانواده ی آدینه و هاشمی داشته اند، فرزندان خود را به امانت به داماد ایشان سپرده بودند و حالا به جای این خانواده، من باید پاسخگو باشم و عذرخواهی کنم؟

گویا در تمام این سالها این من بوده ام که چنین شرایط ایده آلی را برای مفسدی همچون اسعدی فراهم کرده ام.

 

▪️درضمن خانم آدینه درخواست کرده اند افراد محذوف را به ایشان معرفی کنیم. احتیاجی به معرفی این دسته از آزاردیدگان، از سوی من و دیگر مطلعان نیست. ایشان اگر دفعاتی که دخترشان -نورا- از منزل همسر سابق خود -اسعدی- به قهر به خانه ی پدری/مادری پناه آورده را به یاد بیاورند، نام آن همکاران جوان محذوف را هم بخاطر خواهند آورد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار