المیرا شریفی مقدم ممنوع الکار شد؟

به گزارش رصد روز ، برخی از شنیده ها در یکی دو روز گذشته حکایت از ممنوع الکار شدن المیرا شریفی مقدم می دهد. به گفته برخی حمایت این مجری سرشناس و البته محبوب از بانوان در جریان بازی ایران و لبنان و پس از آن توئیت جنجالی این چهره با این محتو...

به گزارش رصد روز ، برخی از شنیده ها در یکی دو روز گذشته حکایت از ممنوع الکار شدن المیرا شریفی مقدم می دهد. به گفته برخی حمایت این مجری سرشناس و البته محبوب از بانوان در جریان بازی ایران و لبنان و پس از آن توئیت جنجالی این چهره با این محتوا که فیفا هنوز بیدار نشده باعث موجی از واکنشهای داخلی و خارجی شد و حالا برخی از شنیده ها از خداحافظی موقت این مجری خبر می دهد البته تا کنون منبع موثقی این خبر را تأئید نکرده و تنها در حد شنیده هاست.

واکنش المیرا شریفی مقدم به خبر ممنوع الکاری اش 2

المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم در ادامه نسبت به سوءبرداشتها از این توئیت نوشت:

‏من که عاشق ایرانم و می دونید که فوتبال هم خیلی دوست دارم، متاسفانه با برداشت اشتباه از توییت صبح، وطن فروش و خائن و مزدور لقب گرفتم! مجبور شدم توییت رو پاک کنم و از مخاطبانم عذرخواهی می کنم.

موضوع ممنوع الکاری المیرا شریفی مقدم چیست؟

 

محمد زارعی خبرنگار ورزشی در توئیتی نوشت: گویند اخبار شبکه خبر به خاطر توئیت در مورد اتفاقاتی که برای بانوان کشورمان در جریان بازی تیم ملی با لبنانافتاد ممنوع الکار شد. خانم شریفی از از مجریان شجاع صدا و و سیما بودند که در گذشته هم در مورد مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم واکنش های محکمی داشتند.

بدون شک شریفی مقدم یکی از بهترین و حرفه ای ترین ها در عرصه اجراست و حضور مؤثر او در بسیاری از بزنگاه حرف دل مردم بود و سبب تسریع در حل چالشها و مشکلات می شد امیدواریم این مسئله در حد شنیده و شایعه باشد و همچنان شاهد حضور او در قاب جادویی باشیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار