امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک دی و شرکت تعاونی اعتبار کارکنان و بازنشستگان سازمان امور مالیاتی کشور

مدیران عامل بانک دی و شرکت تعاونی اعتبار کارکنان و بازنشستگان سازمان امور مالیاتی کشور به منظور توسعه همکاری‌های متقابل، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط‌ عمومی بانک دی، مدیران عامل بانک دی و شرکت تعاونی اعتبار کارکنان و بازنشستگان سازمان امور مالیاتی کشور به منظور توسعه همکاری‌های متقابل، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در این مراسم که با حضور مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک و شرکت تعاونی اعتبار کارکنان و بازنشستگان سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد، علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی تاکید کرد که این شرکت از مشتریان ارزشمند و قدیمی بانک دی است و خدمت رسانی به آن باید با قوت ادامه یابد.

وی افزود: بانک دی در حوزه ارائه تسهیلات و نیز ارائه خدمات بانکی متنوع به شرکت تعاونی اعتبار کارکنان و بازنشستگان سازمان امور مالیاتی کشور، آمادگی لازم را دارد و از هر گونه اقدام برای توسعه همکاری‌های استقبال می‌کند.
امیرعباس هاشمی‌نژاد نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک دی نیز در این جلسه ابراز امیدواری کرد با امضای این تفاهم‌نامه، منافع هر دو طرف تامین شده و خدمات مطلوبی از سوی امضا کنندگان آن ارائه و دریافت شود.
فریدون رشیدی عضو هیئت‌مدیره بانک دی نیز در این نشست تاکید کرد که بانک،  وظیفه خود می‌داند بهترین خدمات را به همه مشتریان به ویژه شرکت تعاونی اعتبار کارکنان و بازنشستگان سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان یکی از مشتریان ارزشمند ارائه کند.
تقی شجاعیان، مدیرعامل شرکت تعاونی اعتبار کارکنان و بازنشستگان سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این جلسه با ابراز رضایت از خدمات‌رسانی بانک دی به این شرکت طی سال های گذشته، گفت: بخش قابل توجهی از کارکنان و بازنشستگان سازمان امور مالیاتی جزو جامعه معزز جانبازان و ایثارگران هستند و از این رو تعامل مناسب و پیوسته ای میان بانک دی و این سازمان برقرار است.
گفتنی است این تفاهم‌نامه با هدف تمرکز و گردش مالی شرکت تعاونی اعتبار کارکنان و بازنشستگان سازمان امور مالیاتی کشور نزد بانک دی طی دوره مشخص و اعطای تسهیلات به معرفی‌شدگان شرکت با رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی منعقد شد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار