اوج بی اعتمادی مردم / کاهش ۸۹ درصدی درآمدهای بورس اوراق بهادار تهران

شرکت بورس اوراق بهادار تهران جدا از اینکه از اسفند سال قبل تا خرداد 1400 شاهد از دست داد 55 هزار و 840 میلیارد ریال از ارزش بازار خود بوده در بازه 3 ماهه ،  89 درصد درآمدهای خود را از دست داد. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، وضعیت آشفته بازار سرمایه اعتماد به سرمایه گذاری در زیان آفرین ترین بازار کشور در چندماهه اخیر را به حداقل ممکن رسانده است. نگاهی به وضعیت خروج پول حقیقی از بازار نشان می دهد که مردم دیگر اعتمادی به فضای فعلی بازار ندارند و بیشتر منتظر انتخابات پیش رو هستند تا تغییرات بازار را مورد ارزیابی مجدد قرار دهند. به همین واسطه نگاهی به وضعیت درآمدهای شناسایی شده شرکت بورس اوراق بهادار تهران نشان می دهد این شرکت که با نماد بورس در بازار سرمایه فعالیت می کند طی سه ماهه اسفند ۹۹ تا اردیبهشت سال جاری کاهش ۸۹ درصدی درآمدهای شناسایی شده را تجربه کرده که بسیار قابل توجه است و سیگنالی که از آن دریافت می شود موج بی اعتمادی مردم نسبت به وضعیت فعلی بازار سرمایه است.

 

شرکت بورس اوراق بهادار تهران جدا از اینکه از اسفند سال قبل تا خرداد ۱۴۰۰ شاهد از دست داد ۵۵ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال از ارزش بازار خود بوده در بازه ۳ ماهه ،  ۸۹ درصد درآمدهای خود را از دست داد.

 

درآمدهای شناسایی شده این شرکت در اسفند ۹۹ رقم ۵۲۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون را نشان می دهد که این رقم در فروردین ۱۴۰۰ به ۳۳۴ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال کاهش پیدا کرد و در ادامه نیز در اردیبهشت ماه به ۲۷۶ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال رسید.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار