اگر قراردادی با فولاد مبارکه اصفهان داریم و یا ریالی از این شرکت گرفته ایم سند رو کنید

هیچ قراردادی مابین این رسانه و فولاد مبارکه وجود ندارد و اگر طراحان این موضوع سندی در این باره دارند رو کنند. این فعال رسانه ای بیان کرد که حاضرم تمامی حسابهایی که به این رسانه و شخص  من و نزدیکانم مرتبط است در اختیار قرار دهم تا اگر ریال...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، کاوش درباره مسئله طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان برای برخی از رسانه ها تبعات جدی به همراه داشت. پایگاه خبری تحلیلی رصد روز که در چند روز گذشته توسط برخی از منتقدان فولاد مبارکه به دروغگویی رسانه ای محکوم شد و در فهرست رسانه های حامی فولاد مبارکه قرار گرفت در حالی که تنها قصد ریشه یابی طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را داشت و با دستیابی به برخی از اسناد تا حدودی ثابت کرد که این موضوع ماحصل فشار و سندسازی های غیر واقعی است در تیررس جریانی قرار گرفت که خود را جلودار شفافیت معرفی می کنند.

 

در حالی که تیتر “دروغ بزرگ رسانه حامی فولاد” در برخی از صفحات مجازی می چرخید اخلاق رسانه ای قربانی جریانی شد که از ابتدا انتهایش مشخص است. هرچند که ماهیت برخی از این رسانه ها در گزارشات قبلی تبیین و نوع ارتباطاتشان با نزدیکان عضو هیئت رئیسه مجلس مشخص شد اما پمپاژهای مسموم همچنان از همین کانالها به قصد وارونه جلوه دادن حقیقت ادامه دارد.

 

تکذیب یک مصاحبه از طرف نماینده مجلس باعث شد تا منتظران جریان سازی علیه فولاد مبارکه اصفهان شمشیر را از رو ببندند و با ادبیاتی که اصلا مناسب فضای فرهنگ و رسانه نیست هزاران اتهام را به یک رسانه نسبت دهند در حالیکه تأئیدها و تکذیب ها در فضای رسانه آن هم در فضایی که قصد شفاف سازی در برخی موارد را دارد کاملاً طبیعی است.

 

در این راستا امین رجب خواه مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری تحلیلی رصد روز اعلام کرد که هیچ قراردادی مابین این رسانه و فولاد مبارکه وجود ندارد و اگر طراحان این موضوع سندی در این باره دارند رو کنند. این فعال رسانه ای بیان کرد که حاضرم تمامی حسابهایی که به این رسانه و شخص  من و نزدیکانم مرتبط است در اختیار قرار دهم تا اگر ریالی از فولاد مبارکه اصفهان گرفته ام مشخص شود.

 

وی در ادامه گفت: ما حامی صنعت کشور هستیم و به موقع و بجا اگر انتقادی لازم باشد مطرح می کنیم کما اینکه درباره فولاد مبارکه اصفهان هم این کار را انجام دادیم که گزارشات آن موجود است اما رسالت مهم رسانه حق خواهی و بیان حقایق است و اگر در موضوعی ابهامات برطرف شد پافشاری کردن روی آن کار درستی نیست.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط