ایرانیکارت درباره تبلیغات دور از شأن پاسخگو باشد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، گستردگی صفحات اجتماعی باعث شده تا شاهد بدعتی در این فضا باشیم که هر محتوایی با هر درونمایه ای در آن بارگذاری شود. اتفاقی که یقیناً تبدیل به تؤمور بدخیم فضای مجازی شده و تلاشها در جهت صیانت از این فضا با دیدن چنی...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، گستردگی صفحات اجتماعی باعث شده تا شاهد بدعتی در این فضا باشیم که هر محتوایی با هر درونمایه ای در آن بارگذاری شود. اتفاقی که یقیناً تبدیل به تؤمور بدخیم فضای مجازی شده و تلاشها در جهت صیانت از این فضا با دیدن چنین محتواهایی قوت بگیرد. در این میان با توجه به اینکه چنین صفحه هایی از هر روشی ولو غیراخلاقی و زشت برای جذب مخاطب استفاده می کنند شاهد هستیم که برخی از کسب و کارها تبلیغات خود را به آنها می سپارند. لازم به ذکر است برخی از این صفحات پیش از شروع ویدئوی خود با توجه به نوع محتوایشان در ابتدا متذکر می شوند که این محتوا مناسب فرزندان شما نیست اما مسئله اینجاست که با چنین پیش فرضی چرا باید شاهد باشیم که کسب و کارهای معروف تبلیغات خود را به چنین صفحاتی بسپارند و آیا انجام چنین فعلی این گزاره را به ذهن متبادر نمی کند که هدف توجیه گر وسیله است؟ ایرانیکارت از جمله کسب و کارهاییست که در حجم بسیار وسیع تبلیغاتش در این صفحات دیده می شود.

وب سایت ایرانیکارت تمامی خدمات کارت های اعتباری و ویزا کارت ها و مستر کارت ، گیفت کارت ، دبیت کارت ، خدمات پی پال ، پرفکت مانی ، خرید و فروش بیت کوین ، کلیه ی پرداخت های ارزی و بین المللی، تعیین وقت سفارت و دیگر خدمات بین المللی را ارائه میدهد. اما سؤال اینجاست که در کدامیک از چنین صفحاتی به خدمات ارائه شده توسط این وب سایت به درستی پرداخته شده؟ صرف اینکه لوگوی این وبسایت در بسیاری از صفحات اجتماعی با محتوای نامناسب دیده می شود کافیست؟ اشاعه چنین فرهنگی که حالا با حمایت مالی برخی از بنگاهها مانند ایرانیکارت همراه است آیا بیانگر دور افتادگی و ناکارآمد نشان دادن محتوای اصیل برای معرفی درست یک بنگاه و محصول نیست؟

با احترام به همه افرادی که در فضای مجازی در ابتدا به ایجاد اشتغال می پردازند باید این نکته را الزامی دانست که مخاطب حق دارد بدون نگرانی از محتوای نامناسب به جستجو در میان صفحات اجتماعی بپردازد نه اینکه گاهاً برای نگاه کردن به یک کلیپ مجبور باشد آن را به تنهایی تماشا کند.

سؤال مهم بعدی اینکه آیا کسب و کارهایی مانند ایرانیکارت شأن خود را در چنین محتواهای بعضاً سخیفی می بینند که با متوسل شدن به چنین صفحاتی برای تبلیغ ، خود را بهتر و بیشتر بشناسانند؟

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

حسین

پاسخ دادن

۲۵ آذر ۱۴۰۰


اصلا این محتواها چه ارتباطی با خدمات اینا داره صرفاً جهت اینکه این صفحات پر بازدید هستش باید این تبلیغات رو بهشون داد؟ خب اگه اینجوریه تبلیغاتتون به صفحه بازیگرای ژانر خاص و مثبت هیجده بدین قال ماجرارو بکنید واقعا جای تأمل داره قطعا باید با چنین تبلیغاتی برخورد کرد.

آخرین اخبار